کرمان؛

خودکفایی در ساخت سامانه های پدافندی، راداری و موشک

فرمانده ‌نیروی ‌هوا‌ فضا‌ سپاه پاسداران گفت: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون در ساخت سامانه های پدافندی، راداری و موشک خود کفا شده ایم.

خودکفایی در ساخت سامانه های پدافندی، راداری و موشکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار امیر علی حاجی زاده عصر دیروز در یادواره سرداران و 580 شهید سرافراز شهرستان زرند و تجمع ایثارگران زرند، به توفیقات ارزشمند حاصل از انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز اگر بخواهیم وضعیت کشور را با شرایط قبل از پیروزی انقلاب مقایسه کنیم، به وضوح می بینیم چه تحول عظیمی صورت گرفته است.

 وی با برشمردن بخشی از این توفقیات خاطرنشان کرد: هم اکنون در ساخت سامانه های پدافندی، راداری و موشک خود کفا شده و به تولید انبوه رسیده ایم و این امنیت کشور را تأمین می کند.

سردارحاجی‌زاده تصریح کرد: ما به رغم تلاش فراوان استکبار به سرکردگی آمریکا، در طول 38 سال گذشته، کلکسیونی از مشکلات، نا امنی ها، جنگ و تهدید هایی که سعی کرده به ملت ایران تحمیل کند را در سایه رهبری های مقام معظم رهبری، بصیرت ملت قهرمان و تلاش شبانه روزی مسئولان، به توفیقات ارزشمندی تبدیل کرده ایم و این قابل مقایسه با دیگرکشورها نیست.

وی یادآور شد: البته این به این معنا نیست که در کشور مشکل وجود ندارد، باید بدانیم برجسته کردن نقاط منفی، حرکت غیرانسانی و اخلاقیست که از فرهنگ غرب به ارث رسیده است .

سردارحاجی‌زاده با بیان اینکه قبل از انقلاب نه آزادی ونه استقلال داشتیم و همه امکانات نظامیمان وارداتی بود، بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی از توطئه ها، مشکلات و ... عبور کردیم و امنیت و تجهیزاتمان بومی است.

فرمانده ‌نیروی ‌هوا‌ فضا‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بیان مسائلی در خصوص پیشرفت کشور در حوزه های مختلف پرداخت و افزود: هم اکنون در حوزه های مختلف هسته ای، سلولهای بنیادی و ... موفق بوده ایم و در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین و رزمی نیز توانمندی ایران اسلامی بومی شده است، به طوریکه جزو چند کشورهای تراز اول دنیا هستیم.

سردار حاجی زاده با ابراز نارضایتی از برخی مسائل موجود در جامعه تصریح کرد: در 4 دهه اخیر مسئولینی که در وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده اند کار جهادی انجام داده اند و هرگز به فکر تخریب همدیگر نبوده اند، این درحالیست که این حرکت ها در دولت ها بخوبی انجام نشده، بطوریکه هر دولتی که روی کار آمده دولت قبلی را تخریب کرده است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم، تأکید کرد: تخریب گروهها و جناح های مختلف جایز نیست.

سردار حاجی زاده وحدت، انسجام و ولایتمداری را تنها راه پیشرفت و اقتدار کشور دانست  و خاطرنشان کرد: همه باید برای رفع مشکلات اقتصادی، همانند دوران جنگ دست به دست هم دهیم و به منظور پیشرفت کشور تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: حرکت در مسیر مقام معظم رهبری تنها راه شکست دشمنان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار