کرمان؛

حضور هنرمندان در راهپیمایی 22 بهمن

جامعه ی هنری استان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن آمادگی خود را اعلام کردند.

حضور هنرمندان در راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ بنابراعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود و جامعه ی فرهنگی و هنری استان را  برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  اعلام کردند. 

این اداره از اقشار مختلف مردم برای  شرکت هر چه با شکوه‌تر در این مراسم دعوت کردند. 

 متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین آمنوا ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

در آستانه ی فرارسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی رضوان ا.. تعالی علیه خداوند تبارک و تعالی را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق خدمت به انقلاب مقدس اسلامی و حرکت در طریق دستیابی به آرمان های بلند آن را تحت زعامت و رهبری مقام معظم رهبری نصیب فرمود.

 آن مقام منیع در رهنمودی ارزشمند می فرمایند: « انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ بود که به وسیله ی امام فقید قدس سره اتفاق افتاد و از آنجا که تکیه ی امام همواره بر قیام لله بود، خداوند چنین تحول عظیمی را به دست توانمند و معجزه آسای او محقق ساخت.» 

آری یوم الله 22 بهمن روز برچیده شدن بساط ظلم ایادی استکبار و پیروزی مستضعفان و برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر جهان است.

 و اینک جمهوری اسلامی در حالی وارد سی و نهمین سال استقرار خود می شود که ملت فهیم و همیشه در صحنه با پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی در مقابل توطئه و تهاجم دشمنان تا بن دندان مسلح این انقلاب الهی ایستاده اند.

شکی نیست در استمرار این عزت و عظمت اسوه ساز، مردم خداجو و ولایتمدار دیار کریمان همگام با دیگر هموطنان مسلمان و انقلابی، با هدف صیانت از میراث ارزشمند حضرت امام (ره) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با حضور پرشور خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، بار دیگر صحنه هایی بی نظیر از انسجام، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذارد و بشارت شکست ستمگران و مژدۀ پیروزی و استیلای حکومت عدل اسلامی را به مظلومان و مسلمانان ستم دیدۀ دنیا خواهند داد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار