سمنان;

برنامه صدا و سیمای سمنان برای انعکاس حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

صدا و سیمای مرکز سمنان در یوم الله 22 بهمن با تهیه و پخش ویژه برنامه هایی حضور مردم انقلابی استان سمنان را منعکس خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  سیمای این مرکز در شب 22 بهمن با ویژه برنامه های زنده شب چراغ ، ترمه و ترنج ، فجر 39 و شباهنگ  با برقراری ارتباط با شهر های مختلف استان از آمادگی حضور آنها در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن خواهند گفت.

همچنین در روز 22 بهمن هم ویژه برنامه زنده " صبح پیروزی" با دعوت از کارشناسان  و ارتباط زنده با شهر های مختلف استان ، ارتباط تلفنی با ائمه جمعه و فرمانداران شهر های استان از ساعت 7:30 الی 13 با مردم استان همراه خواهد بود.

حماسه حضور مردم جای جای استان نیز با اعزام 8 گروه تلویزیونی واحد سیار و پرتابل بصورت زنده و ضبطی پوشش داده خواهد شد.

گفتنی است ،  صدای مرکز سمنان نیز در شب 22 بهمن با ویژه برنامه زنده " رادیو انقلاب" از ساعت 18:30 الی 20 با ارتباط با شهر های مختلف استان آمادگی حضور مردم  و مسیر راهپیمایی شهر های مختلف استان را اطلاع رسانی می کند.

همچنین در روز 22 بهمن با ویژه برنامه زنده " روز هم صدایی" از ساعت 8:30 الی 12:30 و اعزام 7 گروه گزارشی به شهرهای استان بصورت زنده حضور مردم استان منعکس خواهد شد و پخش پیام  نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار ،نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ، ائمه جمعه و فرمانداران شهر های مختلف استان ، ارتباط با رادیو تهران و رادیو سلامت نیز دیگر آیتم های این برنامه در روز 22 بهمن خواهد بود.

واحد خبر مرکز سمنان هم با اعزام گروه های مختلف خبری به شهرستان های مختلف استان و  اعزام 4 گروه خبری در سطح شهر سمنان مراسم  یوم الله 22 بهمن و حضور پر شکوه مردم همیشه در صحنه استان را منعکس خواهند کرد.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.