اهواز؛

حضور جامعه صنعت خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن

خانه صنعت و معدن خوزستان و جامعه صنعت استان آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام کرد.

با صدور بیانیه ‌ای آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام و اقشار مختلف مردم را به شرکت هر چه با شکوه‌ تر در این آیین دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

"به نام پروردگار صانع

همسنگران سختکوش و جهادگرمان در عرصه کار و تولید
ملت هوشیار و ایثارگر ایران اسلامی

22 بهمن ماه يادآور سلحشوري‌ها و از جان گذشتگي‌هاي ملت ايران اسلامي است که با فرياد رساي خود طنين «استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي » را به گوش همه جهانيان رساندند.

انقلاب اسلامـی ايران ثمره خون های پاك بهترين فرزندان اين مرز و بوم اسلامـی و بـه اذعان دوست و دشمن و شهادت تاريخ، نقطه عطفی غيرقابل انكار در تاريـخ اسلام پس از غيبت كبرای امام عصر (عج) است.

انقلاب اسلامی ايران روح معنويت، تلاش مجاهدانه، رهايی از وابستگی و پيشرفت در تمامی عرصه‌ها را در كالبد ملت مسلمان ايران دميد و امروز با گذشت بیش از سه دهه، همگان موفقيت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران در حوزه‌های مختلف را در عرصه‌های داخلی و جهانی به نظاره نشسته‌اند.

 روز ۲۲ بهمن و راهپیمائی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ مظهر اقتدار ملت ایران است؛ مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان، در همه شرائط به خیابان ها می آیند و خودشان را در سرتاسر کشور در مقابل چشم بینندگان قرار میدهند؛ این خیلی باعظمت است.

در آستانه سالروز سی و هشتمین پيروزی انقلاب اسلامی ايران، خانه صنعت و معدن خوزستان ضمن دعوت از تمامی فعالان اقتصادی و مردم شریف و ولایتمدار به حضوری پرشور در این گردهمایی عظیم ملی، بار ديگر بر حفظ و حراست از مبانی، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأكيد ورزيده و ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام راحل خمينی کبیر(ره) و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای راه اسلام و انقلاب، اعلام می‌داریم در راه اعتلای ميهن اسلامی از هيـچ تلاشی فروگذار نكرده و با افتخار دوشادوش سايـر اقشار مردم در راهپيمايی روز 22 بهمـن حضور خواهیم يافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.