با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری،

افتتاح مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی حافظ در زاهدان

مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی حافظ واقع در خیابان طالقانی زاهدان امروز با حضور محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری، شماری از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ، دکتر نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: این پروژه نمونه‌ای است که نشان می‌دهد فضا و بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان مهیا شده و دولت نیز هرچه در توان دارد برای حمایت از این سرمایه‌گذارها به میدان می‌آورد.

وی تصریح کرد:  نزدیک به 20سال است که مسائل مربوط به سیستان و بلوچستان را دنبال می‌کنم و می‌توانم با صراحت اعلام کنم سیستان و بلوچستان گنجی ناشناخته برای کشور است.

نهاوندیان افزود: در این استان سرمایه‌های انسانی و منابع طبیعی بسیاری نهفته است که اگر مورد حمایت قرار گیرد، می‌تواند به اقتصاد کشور کمک شایانی بکند.

محمد خاشی شهردار زاهدان نیز در حاشیه این مراسم گفت:  مساحت کل این مجتمع 37 هزار متر مربع است.

مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی حافظ در زاهدان

محمد خاشی افزود:این مجتمع شامل پنج طبقه پارکینگ و سه طبقه تجاری است که با اعتبار 520 میلیارد ریال و مشارکت شهرداری زاهدان و بخش خصوصی ساخته شده است.

افتتاح پروژه های شهرداری زاهدان، دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن زاهدان، سخنرانی در مصلی قدس این شهرستان، بازدید از پروژه گازرسانی به زاهدان و حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه از مهمترین برنامه های سفر رئیس دفتر رئیس جمهوری به زاهدان است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار