یاسوج؛

افتتاح ساختمان بیمه سلامت استان در یاسوج

ساختمان بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور در آئین بهره برداری از اینساختمان گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت 2 هزار و 630 متر مربع و در پنج طبقه در مدت کمتر از 28 ماه به بهره برداری رسید.
محمد جواد کبیر میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این ساختمان را بیش از 48 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: با افتتاح این طرح میزان سرانه فضای فیزیکی در این استان از 3.1 مترمربع در سال 92 با 13 برابر افزایش به حدود 40.8 مترمربع رسیده است.


وی سرانه فضای فیزیکی ساختمان های بیمه سلامت به ازاء هر یک از کارمندان در کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از سال 94 را 3 متر و 10 سانتیمتر اعلام کرد و ادامه داد: با بهره برداری از این ساختمان و ساختمان بیمه سلامت شهرستان گچساران این سرانه به بیش از 40 متر افزایش یافت.


آقای کبیر احداث ساختمان بیمه سلامت در شهرستانهای کهگیلویه و دنا را از دیگر سیاست های کاری این سازمان اعلام کرد و گفت: زمین های مورد نیاز برای احداث این ساختمان ها آماده شده و در سال 96 کار ساخت آنها آغاز می شود.


وی تعداد بیمه شده گان زیر پوشش بیمه سلامت در کشور را حدود 50 درصد جمعیت اعلام کرد و افزود: در کشور قریب به 40 میلیون نفر از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند.


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور تعداد بیمه شدگان جدید بیمه سلامت کشور را 11 میلیون نفر برشمرد و گفت : با حذف افراد دارای دو دفترچه این تعداد به 9 میلیون و پانصد هزار نفر کاهش یافته است.


محمد جواد کبیر با بیان اینکه دولت حدود 8 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی های این سازمان اختصاص داده است افزود: تا هفته آینده هزار میلیارد تومان دیگر از بدهی های بیمه سلامت کشور نیز پرداخت می شود.

وی همچنین تعداد بیماران خاص تحت پوشش سازمان بیمه سلامت در کشور را 48 هزار بیمار اعلام کرد
.



انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.