تبریز؛

امام جمعه تبریز : راهپیمایی 22 بهمن دشمنان اسلام را نا امیدکرد

نماینده ولی فقیه با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و قهرمان ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، باعث دلگرمی دوستان انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان نظام شد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث دلگرمی دوستان و یاس دشمنان شدآیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز گفت: این حضور پرشور و نشاط و انقلابی مردم نشان داد که بعد از 38 سال مردم همچون سال‌های نخست پیروزی با همان روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت پشتیبان ولایت هستند.
 
وی ادامه داد: حضور گسترده اقشار مختلف در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم راه انقلاب را با صلابت و قدرت ادامه می دهند و هیچ کس نمی تواند این ملت را از ادامه راهی که خود انتخاب کرده اند، دلسرد و منع کند.
 
 آیت‌الله‌ مجتهدشبستری ادامه داد:  مردم با حضور میلیونی خود در این راهپیمایی به دشمنان نشان دادند که هیچ قدرتی نمی‌تواند عظمت و عزت ملت ایران را در هم شکند، موضوعی که برای دشمنان انقلاب مأیوس‌کننده و برای دوستان انقلاب خرسندکننده است.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به سابقه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که از ابتدای انقلاب ورد زبان مردم بوده است تاکید کرد: این شعار هم اکنون نیز نباید از زبان ها بیفتد.
 
به گفته امام جمعه تبریز رفع تبعیض، ساماندهی وضعیت فقرا، جایگزینی ارزش‌های اسلامی با ارزش‌های طاغوتی، مبارزه با بی‌سوادی و بالا رفتن آگاهی سیاسی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، البته اگر عده ای سکولار و لیبرال نخواهند این دستاوردهای انقلاب را تحت الشعاع قرار دهند.
 
خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه در طول 38 سال گذشته شاهد برگزاری 30 انتخابات آزاد با مشارکت اکثریت و آزادانه مردم هستیم گفت: گسترش آموزش عالی، ارتقای مسائل رفاهی، ساخت نیروگاه‌های بزرگ،  پیشرفت‌های فناوری، مهندسی سدهای عظیم،پیشرفت‌های پزشکی و دانشگاهی و ساخت انواع تجهیزات نظامی به ویژه موشک‌های دوربرد از جمله دستاوردهایی هستند که نباید نادیده گرفته شوند.
 
وی در یخشی از سخنان خود با اشاره یاوه گویی های دشمنان نظام در خصوص ارائه برنامه های فلج کننده برای ملت ایران گفت: دشمنان باید بدانند با حضور نیروهای مسلح و پشتیبانی ملت ایران، هیچ دشمنی نتوانسته برنامه های فلج کننده علیه ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران اجرا کند و هرگز نیز نخواهند توانست.
 
امام جمعه تبریز رئیس‌جمهور جدید آمریکا را نیز مورد خطاب قرار داد و  گفت: ترامپ رئیس جمهور تازه به دوران رسیده ای است که زحمت ما را کم کرد و کارهای سخیف او در مبارزات انتخاباتی و همچنین رفتار وی در روزهای اخیر مانند دستبند زدن به کودک 5 ساله و ادعای گزینه‌های روی میز، ماهیت آمریکا را علنی کرد  و نشان داد حقیقت آمریکا چیست.
 
وی یادآور شد: ترامپ یا هر رئیس جمهوری دیگری از آمریکا فرقی برای ملت ایران ندارد مردم ایران همانطوری که فریب خنده‌های اوباما را نخوردند از تهدیدهای ترامپ نیز ترس و واهمه ای ندارند.
 
آیت الله مجتهد شبستری تقویت تجهیزات موشکی ایران را یکی از بهانه‌های استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مردم ایران نه تنها فکر تجاوز به کشوری را در سر نمی‌پرورانند بلکه از نظر قوانین بین‌المللی تقویت بنیه دفاعی حق مسلم هر کشوری است.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر هر کشوری قصد تجاوز به ایران را داشته باشد، مسلما در همان ساعات نخست ایران پاسخ دندان شکن و پشیمان کننده خواهد داد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار