کرمان؛

احتمال کناره گیری قهرمان اسبق فوتبال بانوان از لیگ!

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: اگر به شکایت ما توسط فدراسیون رسیدگی نشود تیم مان را از لیگ بیرون می کشیم.

احتمال کناره گیری قهرمان اسبق فوتبال بانوان از لیگ!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مرضیه جعفری با انتقاد شدید از داوری بازی گفت: خیلی عجیب است داور بازی بعد از صحبت با بازیکنان تیم سیرجان رای خود را پس میگیرد!

وی با اشاره به اینکه داوری بازی امروز شاهکار بود، افزود: داور اول پنالتی برای تیم ما گرفت اما پس از صحبت‌های بازیکنان سیرجان نظرش تغییر کرد و رای خود را پس گرفت.
مربی تیم شهرداری بم اظهار کرد: در همین شرایط که بازیکنان ما با کمک داور صحبت می‌کردند تیم سیرجان گل در این هیاهو گل را زد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم نصریح کرد: پیروزی با این روش اصلا صحیح نیست. اگر می‌خواهند برابر تیم ما پیروز شوند چرا به این شکل سر تیم ما می‌بُرند؟ باتوجه به این داوری و این مسائل دیگر تمایلی به حضور در لیگ نداریم.

جعفری تاکید کرد: فیلم بازی را داریم. به همراه فیلم شکایت نامه‌ای را تنظیم کردیم که به فدراسیون فوتبال ارائه می‌کنیم ،اگر به شکایت ما رسیدگی شود و بازی را دوباره برگزار کنند در لیگ می‌مانیم در غیر این صورت از لیگ کنار می‌رویم.

وی گفت: وقتی این رفتارهای غیرحرفه‌ای در لیگ برتر وجود دارد بهتر است که در لیگ نباشیم. با این رفتارها به فوتبال بانوان ضربه می‌زنند و کاری کردند که تیمی بزرگ به نام شهرداری بم از لیگ جدا شود.
تیم شهردای بم در سالهای قبل عنوان قهرمانی لیگ فوتبال بانوان کشور را یدک می کشید امسال در جمع 5تیم بالای جدول است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.