بهرنگ بقایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تئاتر آیینه‌وار اتفاقات اجتماعی را منعکس می‌کند

هنر تئاتر آنقدر مهم است که بی واسطه بیانگر اتفاقات جامعه است.

تئاتر، صادقانه تماشاگران خود را فرا می خواندبهرنگ بقایی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت حضور خود در نمایش «ریش فیدل غبغب مرکل» گفت: من دلایل متفاوتی داشتم؛ یکی از دلایل اصلی من، این بود که قبلا هم با امیرعلی نبویان کار کرده‌ام و شخصا هم خودش و هم کارهایش را دوست دارم. در وهله بعد، این اولین تجربه من به عنوان بازیگر تئاتر است و برایم هیجان‌انگیز است؛ چون کار امیرعلی نبویان هم هست، بیشتر راغب شدم.

وی در خصوص ملاک انتخاب نقش هایش اظهار داشت: در دیدارهای قبلی من با امیرعلی نبویان، درباره این کار و نقش با من صحبت کردند و من نقش را کم و بیش می‌شناختم تا زمانی که متن را خواندم و کاملا در جریان قرار گرفتم.
 
بقایی پیرامون اهمیت تئاتر تصریح کرد: این خیلی سوال کلی و سختی است؛ چرا که تئاتر از زوایای مختلف اهمیت دارد. از لحاظ اجتماعی تئاتر آیینه‌وار اتفاقات و موضوعات اجتماعی را منعکس می‌کند. به نظر من این رشته هنری آنقدر مهم است که بی واسطه بیانگر اتفاقات است.

وی همچنین پیرامون افزایش بودجه تئاتر در سال ۹۶ بیان کرد: طبیعتا، اتفاق خوب و تاثیرگذاری بر جامعه تئاتر و اهالی تئاتر خواهد بود.
 
بازیگر نمایش «ریش فیدل غبغب مرکل» پیرامون ارتباط با تماشاگر حین اجرای نمایش اظهار داشت: این نمایش یک کار گروهی است و مسلما من نمی‌توانم بگویم دیگران چقدر با مخاطب ارتباط می گیرند؛ اما آنچه از تمرین‌ها مشخص است این است که، این یک اتفاق کلی است و بازیگران با چشم با مخاطب ارتباط می گیرند. من حس می کنم این نمایش با مخاطب ارتباط خوبی بگیرد.
 
بهرنگ بقایی در پایان گفت: من از مردم می‌خواهم کار را تماشا کنند؛ چرا که این نمایش، خیلی صادقانه و شرافتمندانه از طرف بازیگران ساخته شده است و همه تلاش کردند و سختی کشیدند. بهترین نتیجه برای آنها این است که حرفی را که می‌خواهند بیان کنند.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار