سردار مهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جریمه 300 هزار ریالی تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی فاقد مجوز

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی فاقد مجوز 300 هزار ریال جریمه می‌شوند.

جریمه 300 هزار ریالی تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی فاقد مجوزسردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت‌ تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی، گفت: وظیفه ساماندهی و جابجایی بار و مسافر درون شهری بر عهده شهرداری‌ها و در برون شهرها بر عهده وزارت راه و شهرسازی است، به همین دلیل فعالیت تاکسی‌ها باید زیر نظر این دو مجموعه باشد.

وی در ادامه افزود: مکاتباتی در خصوص فعالیت تاکسی‌های اینترنتی با وزارت کشور صورت گرفته است و مقرر شده جلسه‌ای در شورای هماهنگی عالی ترافیک کشور  برگزار و تصمیم‌ نهایی در این خصوص گرفته شود.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان گفت: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی که فاقد مجوز از سوی شهرداری‌ها و وزارت راه و شهرسازی است، ممنوع بوده و در صورت تردد به عنوان مسافربر شخصی 300 هزار ریال جریمه می‌شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
حالا یه شغلی هم برای جوونا جور شده همه برا ما قانون مدار شدن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۲۲:۲۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
یکی به داد این خیابونای تهران برسه ... اسنپ باعث انفجار ترافیکی شده ...برای اینکه متوجه عمق این فاجعه شین کافیه دو اپلیکیشن اسنپ و تبسی رو نصب کنید و هررررر جا که رفتین اپلیکیشن ها رو باز کنید تا متوجه شین همواره در هر خیابانی بیش از 50 ماشین اسنپ و تبسی در حال پرسه زدن و چرخیدن هستن !!!
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا
۱۳:۳۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
از اون حرفا بودا دوست عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
اردشير
۱۴:۳۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
در صورت تردد به عنوان مسافربر شخصی 300 هزار ریال جریمه می‌شوند
شما اول مسافربرهاي بي نام و نشاني که پلاکهاشون رو هم تاحالا هيچکي نديده مال کجاست و حجوم آوردن به تهران رو شناسايي کنيد و جريمه کنيد لطفا.
آخرین اخبار