معذرت‌خواهی روزنامه "ال ناسیونال" به دلیل تمسخر ترامپ

روزنامه "ال ناسیونال" چاپ جمهوری دومینیکن که عکس یک کمدین را به جای رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرده بود، مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی؛ روزنامه "ال ناسیونال" چاپ جمهوری دومینیکن، در مقاله‌ای که پیرامون روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی نوشته بود به اشتباه از عکس "الک بالدوین"، بازیگر کمدین، به جای عکس "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، استفاده کرد.

معذرت‌خواهی یک روزنامه به دلیل تمسخر ترامپ/////////////////

الک بالدوین چندین بار در برنامه تلویزیونی "سَتردِی لایو نایت" با ظاهری شبیه به ترامپ شرکت کرده و سیاست‌های او را به تمسخر گرفته است.

ترامپ از این کمدین متنفر است و حتی بارها نفرت خود را نسبت به او آشکار کرد. پس از آنکه این روزنامه به اشتباه عکس کمدین را به جای ترامپ منتشر کرد، توضیح داد هیچ عمدی در کار نبوده و این اشتباه کاملا سهوی بوجود آمده است.

ظاهرا توضیحات روزنامه "ال ناسیونال" کافی نبود زیرا سرانجام مجبور به معذرت‌خواهی رسمی از "دونالد ترامپ" و هر کس دیگری که تحت تاثیر این اشتباه قرار گرفت، شد.

معذرت‌خواهی یک روزنامه به دلیل تمسخر ترامپ/////////////////

 به دلیل قرار گرفتن چهره کمدین آمریکایی در کنار عکس "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عده‌ای معتقدند عمدی در انتخاب این دو تصویر وجود داشته است. احتمالا نگارنده تلاش کرده تا گفتگوهای ترامپ و نتانیاهو درباره صلح خاورمیانه را به تمسخر بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار