خاش

منزل مسکونی در خاش طعمه حریق شد/ دو نفر مصدوم شدند + عکس

مسئول ايستگاه آتش نشاني شهرستان خاش گفت: یک منزل مسکونی در اين شهرستان بر اثرانفجار گاز پیک نیک طعمه حریق شد و نيز 2 نفر در اين حادثه مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،  عبدالعزیز سوری زهی مسئول ايستگاه آتش نشانی شهرستان خاش گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی خاش، نیروهای امدادی را به محل حادثه اعزام كرد. 

منزل مسکونی در خاش طعمه حریق شد/ دو نفر مصدوم شدند

سوری زهی بیان كرد: با رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه مشاهده كردند یك خانه در خیابان صیاد شیرازی بر اثر نشتی گاز دچار حریق شده است. 

مسئول ایستگاه آتش نشانی خاش تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان، نشت و حریق گاز پیک نیک اعلام شده كه به دلیل بی احتیاطی صاحب خانه در پر کردن پیک نیک بوده و بر اثر شدت انفجار این منزل مسکونی تخریب شد كه با هوشیاری نیروهای امدادی آتش نشانی خاش و با استفاده از تجهیزات اطفای حریق آتش سوزی کپسول گاز را سریعاً از خانه خارج کرده و از سرایت آن به سایر نقاط منزل جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت مالی در پی داشت، گفت: همچنین در جریان این آتش سوزی، یك پدر به همراه فرزند خردسالش مصدوم شدند که با کمک نیروهای فوریت های اورژانس شهرستان خاش به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش اعزام شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.