یک دستگاه خودروی سواری پراید طعمه حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان، حریق بدون تخلیه مسیر مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،عبدالعزیز سوری زهی مسئول ایستگاه آتش نشانی  خاش گفت:  آتش سوزی خودرو جنب میدان ولیعصر به سامانه 125 این شهرستان اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، یك تیم عملیاتی آتش نشان را به همراه تجهیزات تنفسی و بالابر به محل حادثه اعزام كردند.

خودروی پرايد در خاش طعمه حريق شد+عکس
 
وی با بیان اینكه آتش نشانان در كمترین زمان ممكن در محل حادثه حاضر شدند، تصریح كرد:آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات اطفاء و نجات افراد حادثه دیده احتمالی را آغاز كردند و با اقدام به موقع این نیروها و با استفاده از تجهیزات خاموش كننده، شعله های آتش در موتور خودرو سواری را پیش از سرایت به سایر خودرو به طور كامل مهار و آتش خاموش و از انفجار خودرو جلوگیری شد.
 
وی گفت: 30 درصد از خودرو به طور كامل در آتش سوخته است و طبق گفته راننده به محض استارت زدن، خودرو دچار حریق شده و علت این حادثه وقوع اتصالی در سیستم برق خودرو اعلام شده كه میزان خسارت وارده به صورت تخصصی از سوی كارشناسان در حال بررسی است.
 
مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرستان خاش افزود:  راننده خودرو فردی 30 ساله بود قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شده بود و اتفاقی برای وی رخ نداد.
 
وی اظهار كرد: شهروندان و خودروهای عبوری باید در این شرایط حداكثر همكاری را با نیروهای آتش نشانی انجام دهند و از تجمع بی مورد در محل حادثه جداً خودداری كنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار