افتتاح بیمارستان نیروهای مسلح در بوشهر

در آیینی با حضور معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح مرحله نخست بیمارستان حضرت قائم (عج) به عنوان پنجاه و چهارمین بیمارستان نیروهای مسلح کشور روز دوشنبه در بوشهر افتتاح شد.

افتتاح بیمارستان نیروهای مسلح در بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح در آیین افتتاح بیمارستان نیروهای مسلح اظهار داشت: در زمان حاضر نیروهای مسلح تنها در هفت تا هشت استان کشور بیمارستان ندارد و به همین دلیل تلاش شده سطح خدمات بیمه‌ای در این استانها افزایش یابد.

سردار علی عبداللهی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته بیش از 2.5 میلیون نفر از مردم مناطق محروم و دور دست کشور با مراجعه به 84 بیمارستان صحرایی نیروهای مسلح خدمات درمانی دریافت کردند افزود: با لطف خدا و رهبری‌های امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب کشور با پشتوانه مردمی از گردنه‌های سخت هشت سال دفاع مقدس، مشکلات اقتصادی و تحریم عبور کرده و همچنان با صلابت و اقتدار این مسیر را ادامه می‌دهد.

عبداللهی با بیان اینکه بیمارستان‌های نیروهای مسلح تنها ویژه این نیرو و خانواده‌های آن‌ها نیست، بیان کرد: این بیمارستان‌ها برای عموم مردم راه‌اندازی شده است و حضور و استقبال مردم از خدمات این بیمارستان‌ها دلیلی بر رضایت‌مندی از این خدمات است.

وی، توجه به نیروهای انسانی از جمله سربازان وظیفه و نیروهای رسمی را براساس تاکید رهبر معظم انقلاب از رسالت های مهم ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: در این ارتباط طرح امام رضا (ع) برای سلامت کارکنان و بهداشت پادگانها در دست اجرا است.

عبداللهی با اشاره به اینکه هیچ سهمی در طرح جامع سلامت شامل خانواده پنج میلیونی نیروهای مسلح نشد افزود: با این وجود این نیروها در کنار وزارت بهداشت و درمان خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.