معرفی هیات داوران جشنواره بین المللی فیلم 100 / درویش و افخمی در جمع داوران

هیات داوران یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای معرفی شدند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای، با اعلام این خبر اسامی این هیات را به ترتیب معرفی کرد: احمدرضا درویش، بهروز افخمی، هادی مقدم‌دوست، حبیب احمدزاده، محمدرضا خردمندان

برپایه این خبر، 141 اثر به دو بخش اصلی (مسابقه ملی) و مسیر تجربه شامل 106 اثر در بخش اصلی و 35 اثر در بخش مسیر تجربه به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای راه یافتند. این آثار از میان 1179 اثر در بخش اصلی و 565 اثر در بخش مسیر تجربه انتخاب شدند.

در این خبر یادآور شد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای در قالب بخش‌های «مسابقه سینمای100 ثانیه‌ای ایران» شامل دو بخش «اصلی» و «در مسیر تجربه» در زمینه‌های مستند، داستانی، پویانمایی و مسابقه سینمای 100 ثانیه‌ای جهان در زمینه آثار مستند، داستانی، پویانمایی طراحی شده و در این دوره در سه محور موضوعی «اخلاق و سبک زندگی»، «اخلاق و فرهنگ کار»، «اخلاق و اقتصاد مقاومتی» برنامه‌ریزی شده و فیلم‌ها باید ملهم از این سه محور کلی تولید شده باشند.

شایان ذکر است جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و به دبیری علی قربانی طی روزهای 4 تا 6 اسفندماه در تهران و در پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار