اعلام رای تخلفات دیدار پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز؛

کامیابی‌نیا دیدار با نفت تهران را هم از دست داد

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز اعلام کرد.

اعلام رای تخلفات دیدار پرسپولیس و تراکتور سازی تبریزبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار تیمهای پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز تخلفاتی رخ داده ، که پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی ، این  کمیته رای خود رابه شرح زیر صادر کرد:

1-تیم پرسپولیس به دلیل فحاشی تماشاگران به تیم ، مربی و بازیکن حریف که مستند به بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی  می باشد ، به پرداخت 100 میلیون ريال جریمه نقدی محکوم شد.

2-تیم پرسپولیس به دلیل پرتاب نارنجک و سنگ  توسط تماشاگران به داخل زمین مسابقه به استناد بند1 ماده 79 آیین نامه انضباطی باید مبلغ 50میلیون ريال پرداخت نماید.

3-کمال کامیابی نیا بازیکن تیم پرسپولیس به خاطر اهانت به داور مسابقه و لگد زدن به تابلوی تبلیغاتی بعد از اخراج که مستند به ماده 66 آیین نامه انضباطی است، به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 50میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

4-علیرضا پژمان کمک مربی تیم تراکتور سازی تبریز به دلیل اهانت به داور مسابقه که منطبق با مفاد ماده 66 آیین نامه انضباطی است به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 50میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.
آرای صادره قطعی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
بازهم توطئه .هفته ای که با تیمهای اصفهانی بازی داریم.کجایی تاج?