جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس/ احضار چند بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از برگزاری جلسه هیئت مدیره و احضار چند بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه خبر داد.

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس / احضار چند بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از شکست این تیم برابر استقلال در دربی پایتخت فردا تشکیل جلسه می دهند تا به بررسی اتفاقات دربی 84 بپردازند. 

همچنین در جلسه فردا درباره محرومیت سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، وضعیت تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و نحوه بلیت فروشی در کشور عمان برای دیدار پرسپولیس برابر الهلال عربستان بحث و بررسی می شود. 

چند بازیکن پرسپولیس در دربی سرخابی ها با یکدیگر درگیر شدند. بر این اساس این بازیکنان به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس فرا خوانده شدند تا درباره رفتارهای خود در این بازی توضیحاتی ارائه بدهند. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: برخی از بازیکنان در بازی دربی مسائل اخلاقی را رعایت نکردند و قرار است در جلسه ای با بازیکنان صحبت کنیم تا شاهد مسائل حاشیه ای نباشیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: جلسه کمیته انضباطی جنبه ارشادی و راهنمایی دارد چرا که بازیکنان جوان پرسپولیس نیاز به ارشاد کردن دارند. 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت حسینی و کامیابی نیا گفت: کمیته انضباطی مسئول رسیدگی به مسائل حاشیه ای فوتبال است و این کمیته بعد از بررسی پرونده ها تصمیم گرفته این دو بازیکن محروم کند. البته جای سئوال دارد که چرا کمیته انضباطی برای صدور حکم عجله کرده است 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال محرومیت دو بازیکن پرسپولیس در جلسه هیئت مدیره بررسی می کنیم تا از حق و حقوق باشگاه دفاع کنیم. 

کاشانی درباره اینکه بعضی از افراد قصد تضعیف پرسپولیس دارند، خاطر نشان کرد: این موضوع صحت ندارد و کسی نمی تواند تیم قدرتمند پرسپولیس را تضعیف کند. همچنین تیم ما با غیبت چند بازیکن با مشکل مواجه نمی شود چرا که بازیکنان جایگزین می توانند نقاط ضعف تیم را پوشش بدهند. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار