مشهد ؛

زمینه سازی انحراف فکری جوانان توسط منافقین

دبیر بنیاد هابیلیان گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی جنایات بسیاری از جمله ترور بیش از 17 هزار نفر از مردم کشورمان به دست گروه های متعدد تروریستی از جمله منافقین صورت گرفته است،

زمینه سازی انحراف فکری جوانان توسط منافقینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد جواد هاشمی نژاد افزود: از این 17 هزار شهید ترور، 12 هزار نفر توسط گروهک منافقین به شهادت رسیده اند.

دبیر بنیاد هابیلیان با بیان این مطلب که گروهک منافقین علاوه بر جنایات و خیانت هایی که علیه ملت ایران انجام داده است زمینه های انحراف فکری بسیاری از مراکز و جوانان را فراهم آورد، تصریح کرد: منافقین علاوه براینکه بخشی از بدنه ی نوجوان را به استخدام خود در آورد تا بوسیله آنها بخشی از این جنایت ها را انجام دهد؛ این تجربه سنگینی برای ملت ایران به دست آورد که لازم است جامعه نسبت به آن آگاهی داشته و تاریخ را بدانند.

هاشمی نژاد با بیان این مطلب که دو نسل گذشته چندان اطلاعی در مورد جنایات گروهک ها در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ندارند اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران مقتدر است و به ظاهر وجود چنین گروهک هایی را در اجتماع خود نداریم اما کارکردهای آن‌ها بعضا وجود دارد.

او گفت: چندسالی است جامعه هنری و فیلم سازان کشور ورود خوبی به این عرصه داشتند و فیلم های متعددی توسط این جامعه هنری تولید شده است که با استقبال مردم نیز مواجه شده است نشان می دهد این جامعه تشنه دانستن تاریخ کشور اسلامی خود است.
دبیر بنیاد هابیلیان اذعان کرد: لازم است که هنرمندان، نویسندگان، دست اندرکاران سینما و عرصه هنری وقتی می خواهند به این موضوع بپردازند تاریخچه دقیق و اهداف این گروهک ها و نحوه شکل گیری و ارتباطات آنها با جهان استعماری و سوابق این افراد را به درستی به آگاهی مردم برسانند و مواظب باشیم که دچار تحریف تاریخی نشویم.

هاشمی نژاد در پایان با بیان اینکه زمینه خوبی فراهم شده است تا نسل جوان استعداد و خلاقیت های هنری خودش را درباره موضوعات متنوع بروز دهند، اظهار کرد: باوجود اینکه دنیای هنری جهان تلاش می کند موضوعاتی که به انقلاب اسلامی مرتبط است را سانسور و در بایکوت قرار دهد اما قطعا اثر هنری زیبا جای خودش را باز خواهد کرد.
انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.