مشهد؛

برگزاری نخستین کنگره ملی شعر اهل بیت در مشهد

نخستین کنگره ملی شعر اهل بیت علیهم السلام با حضور شاعران ۱۳ استان تلفیقی کشور (شیعه و اهل سنت) در مشهد الرضا برگزار می شود.

برگزاری نخستین کنگره ملی شعر اهل بیت در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسئول فرق ادیان اداره  کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دیشب در مراسم شب شعر اهل بیت ( ع) با موضوع امام رضا (ع) که با حضور علمای شیعه و اهل سنت، مسولان اجرایی و علاقه مندان به شعر و شاعری که در سالن مجتمع فرهنگی ولایت تربت جام برگزار شد با اعلام این خبر گفت: دومین کنگره شعر اهل بیت در بیان شاعران آئینی مذاهب اسلامی (شیعه و اهل سنت) در سطح استان های خراسان در حال برگزاری است و انتظار داریم چشم انداز خوبی را این جریان رقم بزند.
حجت الاسلام کریم پور تصریح کرد: کنگره شعر اهل بیت (ع) پارسال در سطح استان خراسان رضوی برگزارشد و امسال نیز به لحاظ استقبال شاعران آئینی شهرستان های تلفیقی در سه استان خراسان برگزار می شود و این روند بزودی درسطح ملی از ۱۳ استان در مشهد اجرا می شود.

او خاطر نشان کرد: امروز با ظرفیت اهل بیت (ع) به گسترش کمی و کیفی شعر اهل بیت (ع) در سطح ایران و امت اسلام نیازمندیم تا صهیونیزیم و استکبار جهانی نتوانند اختلاف ایجاد کنند.

کریم پور تاکید کرد: شاعران پیشکسوت آئینی شیعه و اهل سنت تلاش کنند که این فرهنگ به نسل آیند منتقل شود تا بتوانیم نهضت اجتماعی شعر اهل بیت در همه حوزه ها تشکیل شود و تفکر انقلابی و اسلامی ماندگار بماند.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار