مشهد؛

تکمیل مزار شهدای گمنام در قوچان

عضو شورای شهر قوچان از تخصیص 100 میلیون ریال برای تکمیل مزار شهدای گمنام در این شهرستان خبر داد.

تخصیص 10 میلیون تومان برای تکمیل مزار شهدای گمنام در قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد رامرد گفت :مقبره ۵ شهید گمنام قوچان که در بام قوچان یعنی بالای یکی ازتپه های پارک نشاط قرار دارد باید نگاه ویژه برای این شهدا در این شهرستان داشته باشیم.

رادمرد با اشاره به مراسم پر شور وداع با یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در سال 92 با حضور مردم افزود : برای ساخت مکانی زیبا شورا مصوبه ای داد که باتوجه به مناسبتی بودن المان میدان مرکزی شهر با مکان دفن شهدای والا مقام متاسفانه با توجه به گود برداری فونداسیون با مخالفت هایی روبرو شد .

وی با بیان اینکه اعتباری حدود یک میلیارد و 400 میلیون ریال از سوی اداره دارایی به شهرداری قوچان تخصیص یافته است اظهار کرد : باتوجه به دغدغه شهردار و اعضای شورای شهر یک میلیارد ریال از این اعتبارات برای تکمیل مقبره شهدای گمنام مصوب شد.

عضو شورای قوچان عنوان کرد : این اعتبار در اوایل اسفند 95 توسط شهرداری جذب خواهد شد که بلافاصله در اختیار هئیت امنای مزار شهدای گمنام قرار خواهد گرفت.

رادمرد در ادامه گفت : با توجه به گزارش شهردار و جذب منابع داخلی مصوبه برای هزینه کرد در 300 و سی و چهارمین جلسه شورای شهر قوچان انجام شد.
رییس کمیسیون عمران شورای شهر در پایان از  پیشرفت میزان قبلی در حدود 30 تا 40میلیون تومان توسط هیات امنا احیاء مزار شهدا به ریاست امام جمعه قوچان خبر داد وتصریح کرد : مبلغ مصوبه تا دوهفته آینده توسط شهرداری به حساب هیات امناء واریز می شود.
انتهای پیام// ح خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار