مشهد؛

تعامل شرکت شهرکهای صنعتی و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق

در دیدار مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق به تعامل و همکاری بیشتر دو طرف تأکید شد.

تعامل شرکت شهرکهای صنعتی و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدي زاده مقدم گفت: این شرکت مجموعه ای توسعه ای بوده و وظیفه اصلی آن تامین و توسعه زیرساخت ها و حمایت از صنایع استان در شهرکها و نواحی صنعتی است تا زمینه استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی را در جهت کمک به آنها فراهم آورد.

وی افزود: بررسی راهکارهای همکاری در خصوص رفع نیازمندی های دوطرف در زمینه های مختلف مورد انتظار است که انجام شود.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: دو طرف باید تجربیات و دستاوردهای خودرا به یکدیگر ارائه دهند تا زمینه ارتقاء صنعت استان بیش از پیش فراهم شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق گفت: تامین کالای ساخت داخل و با کیفیت مناسب از مهمترین سیاست های کاری در شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق است.

محمد مام بیگی بیان داشت: وجود مجموعه شرکت بهره برداری چه از حیث نوع سیال خاص و چه از نظر در دسترس بودن نیروهایی با تجربه فنی و عملیاتی بالا نقطه تکیه گاهی برای صنعتگران است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي خاطر نشان کرد: باید مکانی مناسب در خصوص ارائه توانمندیهای دو طرف بصورت مشترک به تولید کنندگان و صنعتگران ایجاد، تا زمینه همکاری دو طرف پیرو تفاهم نامه نهایی شود.
انتهای پیام// ق ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار