سایتAFC معرفی کرد؛ تبریزی ، رجب زاده و مظاهری بازیکنان کلیدی ذوب آهن

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در معرفی تیم ذوب آهن اصفهان،از تبریزی،رجب زاده و مظاهری به عنوان بازیکنان کلیدی این تیم نام برد.

با نزدیک شدن به آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی اقدام به معرفی تیم های حاضر در این مرحله کرده است.

این سایت در معرفی تیم های حاضر در گروه C   به تشریح وضعیت ذوب آهن اصفهان نماینده کشورمان پرداخت و نوشت:  ذوب آهن در فینال رقابت های جام حذفی با پیروزی بر استقلال در ضربات پنالتی ، قهرمان شد تا برای دومین سال متوالی به لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

 در سال 2016، این باشگاه اصفهانی از شش بازی مرحله گروهی خود ،موفق به کسب چهار پیروزی و دو تساوی شد و بالاتر از لخویا، النصر و بنیادکار به مرحله حذفی صعود کرد. هر چند این تیم ایرانی در دور 16 تیمی در مجموع 3-1 به العین ، نایب قهرمان آن دوره ، باخت و حذف شد. بهترین عملکرد ذوب آهن تا به حال در سال 2010 رقم خورده که آنها با شکست مقابل سئونگنام ایلهوا چونما کره جنوبی، به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند. در حالی که  این تیم یک سال بعد نیز به یک مرحله چهارم نهایی رسید.

این گزارش در ادامه به معرفی بازیکنان کلیدی ذوب آهن پرداخته و می نویسد:
مرتضی تبریزی در حال حاضر در چهارمین سال  حضور خود در این باشگاه، خود را به عنوان بخش اصلی و جدایی ناپذیر تیم ذوب آهن اثبات کرده است، او فصل 2016-2015  را به عنوان بهترین گلزن این تیم به پایان رساند.مهدی رجب زاده، که  در سه دوره حضور در ذوب آهن بیش از 250 بازی برای این باشگاه انجام داده، همچنان به گلزنی ادامه می دهد، کاپیتان 38 ساله ذوب آهن در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا دو گل به ثمر رساند. محمد رشید مظاهری دروازه بان  این تیم در مرحله گروهی سال 2016 پنج کلین شیت داشت و ذوب آهن را  به دور 16 تیمی رساند. این سنگربان با استعداد اولین  بازی ملی خود را سال گذشته انجام داد.

این گزارش در باره مجتبی حسینی، سرمربی تیم وب آهن نیز گفت:
حسینی که اکثر روزهای بازی خود را در ذوب آهن پشت سر گذاشت،سال 2014 پس از یک دهه دوری از این تیم ، به عنوان کمک  مربی  بازگشت. حسینی اکتبر سال گذشته به عنوان سر مربی تیم در نظر گرفته شد و در حال حاضر هدف او  رساندن تیم به دور یک هشتم نهایی برای دومین سال پیاپی است.

گفتنی در گروه  c، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان با تیم های الاهلی عربستان ، بنیادکار ازبکستان و العین امارات هم گروه است . نماینده کشورمان روز 21 فوریه (سوم اسفند) در اولین مسابقه خود در ورزشگاه هزه بن زاید مقابل  العین امارات،میدان خواهد رفت.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در معرفی العین امارات نوشت این تیم   در این رقابت ها به  ستاره خود عمر عبدالرحمان بهترین بازیکن سال 2016 آسیا متکی خواهد بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار