شاهرود؛

کارگاه شکوفایی ایده های نوآورانه علوم پزشکی در شاهرود

کارگاه منطقه ای شکوفایی ایده های نوآورانه درعلوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور در شاهرود آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ آموزش تبدیل ایده ها به کسب کار در زمینه هاى مختلف سلامت، زیست فناورى، داروسازى، تجهیزات پزشکى و کاربرد فناوری اطلاعات در حوزه ى سلامت از اهداف برگزاری این کارگاه سه روزه است.
محمد حسن امامیان، مسئول برگزاری این کارگاه گفت: در این کارگاه 186 پژوهشگر، استاد و دانشجو از دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، گلستان، بابل، گیلان، سمنان و شاهرود ایده‌های خود را در حوزه های صنایع غذایی، تجهیزات توانبخشی، مدیریت نظام سلامت، مهندسی و تجهیزات پزشکی ،تجهیزات پایش و کنترل آلودگیها و فرآوردهای بیولوژیک ، بهداشتی و دارویی ارائه می کنند.
امامیان افزود: در بخش سلامت در توسعه علوم وضعیت مطلوبی داریم اما در توسعه فناوری جای کار زیاد است و می توان بستر بسیار خوبی برای اشتغال زایی، خودکفایی در زمینه فناوری و حتی صادرات فراهم کرد.
در پایان این کارگاه بر اساس رای هیات داوران از صاحبان ایده های برتر قدردانی خواهد شد.
برپایی نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دارویی و محصولات واحدهای مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از برنامه های جنبی این استارتاپ ویکند است
با اجرای استارتاپ ویکند تاکنون دو هزار و 500 در ایران مشغول به کار شدند.
استارتاپ ویکند ( Startup Weekend) یک رویداد آموزشی-تجربی شناخته شده در سراسر دنیاست که شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.