اصفهان؛

40 خیابان اصفهان برای مسیر دوچرخه سواری آماده سازی شده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حدود 40 خیابان آماده سازی شده است تا شهروندان به راحتی بتوانند از مسیر دوچرخه استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد شریعتی در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتور سیکلت و بازدید از غرفه معاونت حمل و نقل و پویش مردمی ترافیک اصفهان، اظهار داشت: اولویت و فعالیت‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در راستای حل مشکلات شهر و آلودگی شهر اصفهان است که یکی از این مشکلات با ترویج دوچرخه سواری برطرف می‌شود.
وی با بیان اینکه براساس آمارهای به دست آمده از سال 1348 در اصفهان حدود 12 هزار دوچرخه سوار داشتیم، افزود: با این حرکت که حدود یک سال است با عنوان "پویش سه شنبه‌های بدون خودرو" در اصفهان شروع شده و به دنبال آن پیاده راه‌سازی بسیاری از مسیرها از جمله میدان امام خمینی (ره)، امیدواریم بتوانیم پویایی و نشاط را در مردم ایجاد کرده و شهری عاری از آلودگی هوا و مشکلات خاص را به وجود آوریم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در بودجه سال 96 توجه خاصی به ایمن سازی و مشخص شدن مسیرهای دوچرخه سواری شد، بر این اساس حدود 40 خیابان آماده سازی شده است تا شهروندان به راحتی بتوانند از مسیر دوچرخه استفاده کنند.
وی ادامه داد: باید ورود خودروهای تک سرنشین به داخل شهر را کاهش داد تا بتوان در راستای ترافیک و آلودگی شهر اصفهان قدم بزرگی برداشت و با این اقدام به جمله "هوای اصفهان را داریم" بپیوندیم.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.