ساری؛

صدور 975 فقره مجوز پرورش ماهی در قفس

975 فقره مجوز پرورش ماهی در قفس برای متقاضیان مازندرانی صادر شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خیران پور معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران یکی از برنامه ها و طرح های مهم در استان را گسترش شیلات به ویژه پرورش ماهی در قفس اعلام کرد و گفت : صنعت پرورش آبزیان در قفس می تواند در بازارهای داخلی و حتی در جایگاه صادراتی نیز می تواند کالایی ارز آور باشد.

وی با بیان اینکه مازندران رتبه نخست کشور را در تولید و پرورش ماهی در قفس دارد.افزود : 950 فقره تسهیلات بسته رونق تولید به واحدهای تولیدی در استان توزیع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران گفت : ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی استان کار خود را از ابتدای امسال با ۱۲ برنامه و ۵۴ طرح با رعایت موازین زیست محیطی را آغاز کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی توانگر
۰۴:۵۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
اینجانب متقاضی قفس پرورش ماهی دریا در شهرستان فریدونکنار هستم ، که به لطف خداوند متعال و همکاری رئیس محترم اداره شیلات شهرستان فریدونکنار موفق به دریافت مجوز احداث قفس پرورش ماهی در شهرستان شدم . امیدوارم در این امر خیر تمامی عوامل در دسدنکار در این راه کمک حال این جانب در راه رسیدن به اهداف بزرگتر وبالاتر و ایجاد اشتغال پایدار برای حداقل ۱۰ نفر بصورت مستقیم در مرحله اول، و مراحل بعدی حداکثر تا۲۰نفر بصورت مستقیم بمدت زمان یکسال از جوانهای شهرستان فریدونکنار ایجاد اشتغال شود، و رونق اقتصادی که از بیانات رهبر عزیز جمهوری اسلامی میباشد بتوانیم قطره آبی باشیم در این دریای خزر و افتخاری برای استان مازندران و کشور عزیزم ایران
آخرین اخبار