از ابتدای سال تاکنون؛

انجام بیش از 1 هزار ماموریت توسط اورژانس شادگان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: از ابتدای سال تاکنون 1 هزار و ۴۸۶ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ شادگان انجام شد.

انجام بیش از 1 هزار ماموریت توسط اورژانس شادگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، دکتر حجت الله جانبی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان اظهار کرد: از این تعداد مأموریت اورژانس های ۱۱۵ شهری و جاده ای شادگان تعداد ۱۰۴۱ مورد مربوط به پایگاه شهری و ۴۴۵ مأموریت نتیجه کار اورژانس های جاده ای است.

وی افزود: پرسنل اورژانس با استقرار در سه پایگاه های شهری و امداد جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان شادگان آماده خدمات رسانی به هموطنان و مسافران هستند.

جانبی بیان داشت: این پایگاه ها به تمام امکانات مورد نیاز مجهز شده است که امیدواریم بتوانیم کار خدمات رسانی به مردم را به نحوه شایسته و مطلوب انجام دهیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان ضمن تشکر از همشهریان شادگانی برای همکاری با ماموران اورژانس در صحنه تصادفات از آنان خواست که ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود در زمان بروز حوادث، به کودکان خود نیز آموزش دهند که خطوط ارتباطی با اورژانس را اشغال نکنند تا خللی در کمک رسانی و امداد به مصدومان به وجود نیاید.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ شهرستان شادگان در خدمت رسانی به مردم، گفت: تمام همکاران فوریت های پزشکی در کل این شهرستان در این مدت صادقانه و پرتلاش به فعالیت شبانه روزی و بی وقفه خود ادامه داده اند.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.