اهواز؛

برترین های مسابقات بیماران خاص کشور معرفی شدند

مسئول برگزاری مسابقات هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از پایان رقابت‌های ورزشی بیماران خاص کشور با شناخت نفرات برتر در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، جمال فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان اظهار کرد: این مسابقات 28 و 29 بهمن‌ماه در گروه دیابتی‌ها و با حضور 100 شرکت‌کننده به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی با بیان این‌که مسابقات در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده‌های سنی زیر 25 و بالای 25 سال به انجام رسید، گفت: ورزشکاران آقا در رشته‌های دارت، شطرنج، تنیس‌روی‌میز و شنا و بخش بانوان در رشته‌های دارت، شطرنج و تنیس‌روی‌میز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فتاحی با اشاره به نفرات برتر بخش آقایان، بیان داشت: در رشته تنیس‌روی میز رده سنی زیر 25 سال، علی یوسف‌لاوی از خوزستان به قهرمانی رسید و سهند شیخ‌الاسلام از کردستان و علی چوبکی از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده سنی بالای 25 سال همین رشته نیز جمال فتاحی از خوزستان رده اول را به خود اختصاص داد، امان مرادافشین از خراسان شمالی دوم شد و حسین رفیعی از خراسان جنوبی در جایگاه سوم قرار گرفت.

مسئول برگزاری مسابقات هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان افزود: در رشته دارت رده سنی زیر 25 سال، محمد زرین و سعید داوودی هر دو از خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و آرمان مباشری از اصفهان در رده سوم ایستاد. در رده سنی بالای 25 سال همین رشته نیز مهدی حیدریان از کرمانشاه اول شد و عادل حویزی و رضا نظریان هر دو از خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی تصریح کرد: در رشته شطرنج رده سنی بالای 25 سال نیز مجتبی یوسف‌راکی، بهروز مقدم و فریبرز شیروانی هر سه از خوزستان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. این رشته در رده سنی زیر 25 سال برگزار نشد.

جمال فتاحی اذعان داشت: در رشته شنای 50 متر قورباغه رده سنی زیر 25 سال، عرفان خاوریان از کردستان به قهرمانی رسید و فرناد ارزانی از خوزستان نایب‌قهرمان شد. در این رشته نفر سوم معرفی نشد. همچنین در ماده 50 متر آزاد همین رده سنی، عرفان خاوریان از کردستان، فرناد ارزانی از خوزستان و امیرحسین سبحانی‌فر از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: در 50 متر قورباغه رده سنی بالای 25 سال، تورج میری از اصفهان، جعفر خفایی از آذربایجان شرقی و محمدخلیل خاوریان از کردستان به ترتیب اول تا سوم شدند. همچنین در 50 متر آزاد این رده سنی، همین نفرات رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به نفرات برتر بخش بانوان نیز اظهار داشت: در دارت زیر 25 سال، آتنا داوودی از خوزستان سکوی نخست را به خود اختصاص داد، فائزه توکلی از قم دوم شد و سیده زهرا السادات معصومی از همدان در رده سوم جای گرفت. در رده سنی بالای 25 سال همین رشته، مهین مکوندی و الهام حاجی‌زاده هر دو از خوزستان اول و دوم شدند و نعیمه صفری از مرکزی عنوان سوم را به دست آورد.

فتاحی بیان کرد: در رده سنی زیر 25 سال رشته تنیس‌روی‌میز سونیا کمالیان از خراسان شمالی، شهلا محمدی از زنجان و آیدا هلاکویی از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند. در رده بالای 25 سال همین رشته نیز صغری حسنی از اصفهان، طاهره غفاری از قم و زینب ولدپور از خراسان شمالی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در رشته شطرنج و رده سنی زیر 25 سال، نسا رضایی از همدان، فرزانه اسدی از اصفهان و نسرین آل‌سیوف از خوزستان به ترتیب رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در رده سنی بالای 25 سال همین رشته نیز ربابه حسنی از زنجان به قهرمانی رسید، یگانه چهره‌گشا از کرمانشاه دوم شد و پروانه فرح‌زاده از مرکزی عنوان سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.