اهواز؛

پایان سومین المپیاد ورزش بیماران خاص با قهرمانی لالی

مسئول برگزاری مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از پایان سومین دوره المپیاد ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با قهرمانی تیم لالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضا ‌اظهار کرد: ‌این مسابقات روز جمعه با حضور 90 ورزشکار، مربی و‌ سرپرست به میزبانی ماهشهر برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، بیان داشت:‌ نفراتی از اهواز، ‌اندیمشک،‌ دزفول، رامهرمز، باغملک، مسجدسلیمان، ‌لالی، ماهشهر و شادگان در این مسابقات حضور داشتند.

فتاحی تصریح کرد: ‌در پایان مسابقات بخش آقایان و در رشته تنیس‌روی‌میز، محسن محمدیان از رامهرمز، یوسف زمان‌پور از مسجدسلیمان و رضا حسنی از اندیمشک، ‌در رشته شطرنج امین امینیان از اندیمشک، رضا مالکی از رامهرمز، پیمان هزاریان از لالی و در رشته دارت محمد زرین‌آبادی از ماهشهر، صادق خلیلی از باغملک و عادل حویزی از اهواز در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسئول برگزاری مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان اذعان داشت:‌ در بخش بانوان و در رشته تنیس‌روی‌میز نیز ‌آذر بخشی‌نیا از باغملک، رضوان سلیمانی از لالی و اسرا گریاوی از شادگان، ‌در رشته شطرنج سیما سلجوقی از لالی، ‌سحر بخشی‌نیا از باغملک و نسرین آل‌سیوف از شادگان و در رشته دارت شکوفه هزاریان از لالی، لیلا آل‌خمیس از رامهرمز و ‌حورا بیکار از شادگان به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به نتایج تیمی این رقابت ها، گفت:‌ در پایان این مسابقات نیز لالی به قهرمانی رسید، رامهرمز دوم شد و باغملک جایگاه سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.