همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز در گناوه برگزار شد

دومین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار صبح روز یکشنبه در سالن اجتماعات فنی‌وحرفه‌ای شهرستان گناوه با حضور مسئولین و خیرین استان و شهرستان از طرف اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد.

همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز در گناوه برگزار شد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گناوه در این همایش ضمن تسلیت رحلت خیر نیک‌اندیش و نیک نام حاج امیر کریمی، اظهار داشت: حاج امیر کریمی 23 مدرسه و 3 بیمارستان در استان های بوشهر و فارس ساخته است.

اسکندر احمدی ضمن تقدیر از خیرین شهرستان افزود: در شهرستان گناوه، خیرین خوبی داریم که همیشه در صحنه هستند امسال دو مدرسه خیریه ساز افتتاح شد و در حال حاضر 2 خروجی در حال ساخت است و به زودی 2 خروجی را کلنگ می زنیم.

وی گفت: تاکنون 21 مدرسه در شهرستان ساخته شده است و 43 قطعه زمین اهدا شده است به گونه ای که در بیشتر نقاط شهرستان زمین برای ساخت مدرسه وجود دارد و یک زمین به ارزش 1 میلیارد تومان امسال برای ساخت خانه ریاضی اهدا شده است که ساخت آن به زودی شروع می شود.

احمدی افزود: خیرین به 1500 دانش آموز نیازمند در خصوص تهیه پوشاک و نوشت افزار کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه خیرین، باری از دوش آموزش و پرورش برداشته اند گفت: قسمتی از اداره ی مدارس توسط خیرین انجام می گیرد و امیدواریم در آینده هم خیرین در صحنه باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه با بیان اینکه خیرین از ما جلوتر هستند، اضافه کرد: امروزه نیازی نیست ما از خیرین بخواهیم تا کمک کنند، آنها به صورت خودجوش و آماده باش، فعال هستند و برای سال آینده نیز به قصد تهیه پوشاک از ما لیست گرفته اند.

فرماندار شهرستان گناوه نیز با اشاره به کارهای خیری که در زمینه آموزش و پرورش انجام شده است اظهار داشت: خیرین در بحث فضاسازی مدارس، تمام جوانب را در نظر گرفتند و فضاهایی که ساخته شده است علاوه بر فضای علم آموزی، فضای شادابی دانش آموزان هم هست و خیرین در زمینه ی بهداشت روانی کارهای خوبی انجام داده اند علاوه بر مهندسی ساخت مهندسی شادابی هم در ساخت مدارس صورت گرفته است.

سیدعلی پاک نژاد با اشاره به اینکه خیرین در خیلی از جاها به دولت کمک کرده اند گفت: در بحث بودجه ی سال 95، سعی شد از 37 میلیارد بودجه ی شهرستان، بودجه ی آموزش و پرورش نسبت به سایر سازمان ها و ادارات در اولویت باشد.

وی با اشاره به بودجه ای که جهت تجهیزمدارس اختصاص داده شده است گفت: مبلغ 2 میلیارد و 70 میلیون تومان در اختیار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قرار دادیم تا مدارس نوسازی و تجهیز شوند و مبلغ 1 میلیارد و 100 میلیون برای تجهیز مدارس و انجمن نجوم در اختیار آموزش و پرورش قرار دادیم.

پاک نژاد با تاکید بر اینکه امکانات و تجهیزاتی که از طرف خیرین در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است مبالغ هنگفتی بوده است گفت: اگر خیرین نباشند ما نمی توانم کاری از پیش ببریم و از خیرین تقاضا میکنم باز هم در تمام زمینه ها حضور داشته باشند.

در پایان این همایش، مجمع خیرین شهرستان دیلم با اهدا کارت هدیه به مبلغ 5 میلیون ریال به رئیس آموزش و پرورش شهرستان گناوه به دانش آموزان این شهرستان کمک کردند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.