دستاوردهای برجام در دهه فجر به جامعه بازگو می شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: دستاوردهای شاخص و مهم دولت تدبیر وامید از جمله برجام در دهه مبارک فجر باید به اقشار مختلف جامعه تبیین و بازگو شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، حسین امیری روز سه شنبه درجلسه مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر این شهرستان افزود: در دولت تدبیر وامید پیشرفت های زیادی بویژه در بخش اقتصادی با وجود بحران ها و تنگناهای مالی نصیب کشور و نظام شد اما در اطلاع رسانی این دستاوردها با مظلومیت واقع شد.

وی اظهارکرد: مسئولان دستگاههای اجرایی باید از دستاوردهایی که دولت تدبیر و امید در چندسال اخیر بدست آورده بخوبی دفاع و آن را به جامعه بیان و درمعرض دید عموم قرار دهند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: از مسئولان انتظار می رود در دهه مبارک فجر تمامی دستاوردهای نظام و دولت تدبیر و امید را به مردم ارایه دهند تا آنان متوجه شوند که چه خدماتی برای آنان انجام شده است.

وی گفت: به منظور پوشش برنامه های امسال دهه فجر یک خودرو ویژه در اختیار خبرنگاران این شهرستان قرار می گیرد.

جانشین کمیته روستایی ستاد دهه فجر گناوه گفت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارایه دستاوردهای نظام و دولت به مردم است که در این ارتباط این کمیته برنامه و طرح های مهم در روستاها پیش بینی کرده است.

اردلان امیرزاده افزود: افتتاح چندین بوستان امید که از ابتکار و ایده استاندار بوشهر است در چندین روستا، برنامه های ویژه و شاد در هر روستا و برپایی نمایشگاههای صنایع دستی از عمده آنهاست.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گناوه گفت: این ستاد به منظور هرچه باشکوهتر برگزار کردن ایام الله دهه فجر چندین کمیته تشکیل و فعالیت های خود را آغاز کرده است.

اسکندر احمدی افزود: مسئولان کمیته های ستاد برنامه های خود را تا پایان هفته جاری برای درج در دفترچه روزشمار تحویل دهند.

وی گفت: شروع برنامه های دهه فجر در 12 بهمن ماه باحضور مسئولان در گلزار شهدا و سپس با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.