همدان؛

۱۶۰ مدرسه استان میزبان مسافران نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش همدان از آمادگی ۱۶۰ مدرسه برای اسکان میهمانان فرهنگی در ایام نوروز امسال خبر داد.

۱۶۰ مدرسه استان میزبان مسافران نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی خزاعی با اشاره به اینکه مراکزی که کلاس ها ویژه هستند امکاناتی فرش، تخت خواب، پتو، وسایل گرمایش و سرمایش، یخچال، تلویزیون اختصاصی و سرویس بهداشتی و حمام مشترک دارد، اظهار داشت: اتاق های گروه «الف» تجهیزات اتاق های ویژه به جز تخت خواب را دارند.

وی با بیان اینکه اتاق های گروه «ب» مجهز به فرش، پتو وسایل گرمایشی هستند و یخچال و تلویزیون آنها مشترک است، ادامه داد: اتاق های «ج» فقط مجهز به فرش و موکت هستند و در صورت توانایی پتو نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد و حمام ندارد و سرویس بهداشتی و آشپزخانه نیز مشترک است.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه فعالیت ستاد اسکان در سه برهه زمانی در هر دوره قابل تفکیک است، بیان کرد: فعالیت نخست اسکان نوروزی، فعالیت دوم اسکان تابستانی و فعالیت سوم آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید است.

خزاعی افزود: با برنامه‌ ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، امکانات  و تجهیزات اتاق ها نسبت به سال گذشته ارتقا یافته و امسال کلاس های نوع "ج" نخواهیم داشت.

وی با بیان این که  ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از پنجم اسفندماه آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: حدود هزار و200 اتاق و کلاس درس در 160 مدرسه و دیگر مراکز، برای اسکان میهمانان نوروزی در استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.