سید حسن خمینی:

صادق طباطبایی تحت تأثیر شخصیت امام موسی صدر بود

سید حسن خمینی صفحه اینستاگرامش را به عکسی از دایی مرحومش و امام خمینی (ره) اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن خمینی یادگار امام (ره) با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، دومین سالگرد درگذشت سید صادق طباطبایی دایی اش را گرامی داشت و عنوان کرد: ارادت خالصانه او به امام (ره) هم از وجوه معین زندگی او بود. 

سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"فردا (دوشنبه) دومین سالگرد درگذشت دایی بزرگوارم مرحوم دکتر سید صادق طباطبایی است. فقدان تأسف برانگیزی که هنوز کام دوستان ایشان را تلخ می‌دارد. داییِ صادق، بیش از هر کس تحت تأثیر شخصیت دایی کم نظیرش امام موسی صدر بود. بزرگمردی که نمی‌توان از نفوذ شخصیتش در همه کسانی که با او آشنا بودند به راحتی عبور کرد. و این نکته تا حدود بسیاری در مورد مرحوم دکتر صادق نیز صادق بود.ارادت خالصانه او به امام هم از وجوه معین زندگی او بود. این عکس که همیشه بالای تخت خواب و در سالن پذیرایی او نصب بود یکی از بسیار لحظاتی را به ثبت رسانده که وی نظراتش را با امام در میان می گذاشت و این امری بود که تا پایان عمر امام کم و بیش ادامه داشت. عکس به جمله ای از امام مزین است، امام روی عکس نوشته اند" ان شاء الله تعالی موفق به خدمت به خدا و بندگان او باشید. ٢٢ شعبان ١٤٠٢"یادشان زمزمه نیم شب مستان باد/تا نگویند که از یاد فراموشانند."


گفتنی است؛ مرحوم دکتر سید صادق طباطبایی از فعالان نهضت امام خمینی(ره)، فرزند آیت‌الله سلطانی طباطبایی(ره)، خواهر‌زاده امام موسی صدر، برادر سرکار خانم دکتر فاطمه طباطبایی همسر مرحوم حاج سید احمد خمینی و دایی سید حسن خمینی صبح روز، دوم اسفند ۱۳۹۳، پس از تحمل دوران طولانی بیماری سرطان ریه، در شهر "دوسلدورف" آلمان درگذشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار