اهواز؛

خادم‌ یاران رضوی در خوزستان

به ‌منظور ثبت‌نام از علاقه‌مندان به خدمت در آستان قدس رضوی و شرکت در اردوهای جهادی در مناطق محروم خوزستان طرح خادم‌یاران رضوی در استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان خوزستان ،بیان کرد: این طرح به صورت سراسری در کشور در حال اجرا است و علاقه مندان خدمت به آستان قدس رضوی می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

کلاه‌کج اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی آستان قدس رضوی به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند، و  پس از ثبت‌نام اینترنتی به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه زیباشهر اهواز مدارک خود را به صورت حضوری تحویل دهند.

مدیرکل خدمات حوزه‌های علمیه استان خوزستان با اشاره به اینکه اولویت ثبت‌نام طبق توافقی که با نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان شکل گرفته است با طلاب و روحانیون است، افزود: طلاب و روحانیون متقاضی جهت شرکت در این طرح می‌بایست به مهارت‌های تبلیغی تسلط کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پس از ثبت‌نام نهایی و پذیرفته‌شدن در این طرح در طول سال به مدت ۴ روز به خدمت در صحن‌های آستان قدس رضوی مشغول خواهد شد، افزود: در روزهای دیگر سال به حسب نیاز به اردوهای جهادی جهت محرومیت‌زدایی در استان اعزام خواهند شد.

کلاه‌کج با اشاره به اینکه ۸ نفر از روحانیون تراز اول استان خوزستان در حال حاضر دوره‌های آموزشی طرح «خادمان یاران رضوی» را می گذرانند، گفت: پس از پایان این دوره ها، افراد شرکت کننده به عنوان مدرس خادمان در استان خوزستان مشغول به فعالیت می شوند. همچنین افرادی که به عنوان خادم پذیرفته می شوند باید در دوره های آموزشی ویژه با تدریس این ۸ نفر شرکت کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.