شجاعی: پشت شایعات اخیر انگیزه شخصی است

رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: طبق تقویم فدراسیون جهانی رقابت های انجام شده در آمریکا مرحله چهارم جام جهانی تیر و کمان داخل سالن بود و هر صحبتی جز این غرض ورزی شخصی است.

مسابقات آمریکا مرحله چهارم جام جهانی بودبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون تیر و کمان در گفت و گو با رادیو جوان درباره حواشی پیش آمده پیرامون تیم ملی تیر و کمان در آمریکا اظهار داشت: به حرمت مردم کشورم که حق دارند از حقیقت آگاه شوند در این باره توضیح می دهم. تیم ملی تیر و کمان اولین کاروان ورزشی ایران بود که بعد از دستور نسنجیده رئیس جمهور آمریکا وارد این کشور شد که این موفقیت بزرگی است. 

وی ادامه داد: در تقویم فدراسیون جهانی از مسابقات آمریکا به عنوان مرحله چهارم جام جهانی داخل سالن یاد شده است. مراحل اول تا سوم این رقابت ها در مراکش، تایلند و فرانسه برگزار شد که موفق شدیم در مرحله اول و دوم به مدال برسیم. ضمن این که فدراسیون جهانی طی ارسال نامه ای نام تمامی ورزشکاران ایرانی که در این رقابت ها موفق به کسب مدال شدند را به فدراسیون ایمیل کرد.

شجاعی درباره این که چرا هیچ عکسی از توزیع مدال مسابقات آمریکا در حالی که ایرانی ها مدال می گیرند موجود نیست تصریح کرد: من راجع به نامه ها و تقویم فدراسیون جهانی صحبت می کنم. آن وقت شما به دنبال عکس هستید؟ چرا از ما عکسی از جام جهانی مراکش یا تایلند در خواست نکردید. واقعیت این است که برنامه ریزی های فدراسیون به مدال گیری ختم شده است که برخی افراد به دلیل منافع شخصی تحمل این موضوع را ندارند. 

رئیس فدراسیون تیر و کمان خاطر کرد: هر تیم قبل از اعزام باید مجوز خروج خود را از شورای برون مرزی بگیرد. این شورا ابتدا سطح مسابقات را بررسی می کند و سپس مجوز صادر می کند. چرا باید برای حضور تیم تیر و کمان در یک فستیوال این شورا مجوز صادر کند. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار