مسعود ردایی تاکید کرد:

مخاطبان تماشای «سه‌ بیگانه» را از دست ندهند

مسعود ردایی به بررسی چرخه اکران عید نوروز و پیش‌بینی استقبال مخاطب از «سه‌ بیگانه» پرداخت.

مخاطبان تماشای «سه‌بیگانه» را از دست ندهند
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «سه بیگانه» یکی از فیلم‌هایی است که در عید نوروز به سینماها می‌آید و پیش‌بینی می‌شود در کنار دیگر آثار به گیشه‌ها رونق ببخشند.
 
تهیه‌کنندگی این فیلم که ژانر کمدی دارد، بر عهده مسعود ردایی است که به برخی از سوالات ما راجع به اکران این اثر جواب داده است.
 

* آقای ردایی؛ حرف اصلی «سه بیگانه» چیست؟  

حرف اصلی فیلم، نشان دادن برخی اعمال، رفتارها، برداشت‌ها وعملكرد غیرمنطقی متداول درجامعه با زبان طنز و نفی آنهاست.
 
* این فیلم، کمدی موقعیت است یا دیالوگ محور و پس از ساخت تا چه حد به ایده‌آل ذهنی شما نزدیک شد؟  

بیشتر كمدی موقعیت است اما گاهی تلفیقی از این دوست. از ابتدا و بعد از مطالعه فیلمنامه و چندین بار بازنویسی به ساخت آن علاقه‌مند شدم. بدیهی است در بازنویسی به ایده‌آل‌های تهیه كننده و كارگردان نزدیک‌ترمی‌شود. این روند درساخت نیز تداوم داشت.
 
* پیش بینی شما از استقبال مخاطب چیست؟ 

همه موارد برای استقبال مخاطبان از این فیلم آماده است. یک فیلم كمدی مفرح ، زمان مناسب اكران، اوقات فراغت و تعطیلات مخاطبان و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه می‌تواند به سینما رونق بیشتری ببخشد تا میزبان خوبی برای همه عزیزان باشد و شادی وصف ناپذیری برای مخاطبان و تماشاچیان به ارمغان بیاورد. پیشنهاد من به مردم عزیز ایران این است كه تماشای این فیلم كمدی مفرح را از دست ندهند.
 
* تا به حال چرخه اکران عید را با فیلم هایی که مشخص شده، چطور بررسی می‌کنید؟ 

به نظرم این چرخه هنوز كامل نیست و نیاز به تقویت دارد. حضور یک فیلم طنز و یک فیلم در ژانر دیگر می تواند قدرت انتخاب تماشاچیان نوروزی سینما را بیشتر كند.
 
* آیا اکران همزمان چند فیلم کمدی به ضرر آنها تمام نمی شود؟  

ازنظر بنده، هر فیلم حتی در ژانر یكسان، نظرعلاقه‌مندان به خود را جلب می‌نماید. بنا بر این اشكالی در همزمانی اكران وجود ندارد اما اكثر تولیدات سینما را درجشنواره امسال دیدیم. مگر چند فیلم كمدی داشتیم یا داریم!!! اینجاست كه فكر توزیع زمانی اكران آنها درسینماها در طول سال به ذهن متبادر می‌شود و این نظریه مطرح می‌شود كه نباید تمام یا اكثر اندوخته تولیدات كمدی خود را در طول چند هفته اول سال به نمایش درآوریم و مابقی ایام اكران فیلم به ژانرهای دیگراختصاص یابد. این موضوع رونق سینما را مورد تردید و تهدید قرارمی دهد.  
 
* حرف پایانی؟
 
از مردم عزیز درخواست می‌كنم كه با حضور خود و خانواده در سینماهای سراسر كشور و دیدن فیلم‌های متنوع این ایام به فرهنگ و هنر و سینمای این مرز و بوم اهمیت داده و سال جدید سینمای ایران را پررونق تر سازند.
 
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار