اصفهان؛

افتتاح نمایشگاه کاریکاتورهای اجتماعی

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان گفت: در هفته‌ کاریکاتور اجتماعی، نمایشگاه 30 اثر از کاریکاتوریست‌های اصفهانی با موضوع آزاد و فن‌های مختلف با تأکید بر مسائل اجتماعی،7 اسفند در دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، در هفته‌ کاریکاتور اجتماعی، منتخبی از آثار هنرمندان کارتونیست‌ شهر اصفهان با تأکید بر مسائل اجتماعی در روز شنبه 7 اسفندماه افتتاح می‌شود.

پیام پورفلاح با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه از 7 تا 15 اسفندماه 1395 از ساعت 8 صبح الی 16 بعد از ظهر در راهروی گروه علوم اجتماعی دانشگاه اصفهان جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

وی افزود: این نمایشگاه شامل 30 اثر از آثار کاریکاتوریست‌های اصفهانی در ابعاد 30 در 40 است که با موضوع آزاد و با فن‌های مختلف کارشده اند.

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان خاطرنشان کرد: به همراه این نمایشگاه دو برنامه جنبی (نشست) در تالار مهرعلیزاده دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

پورفلاح اضافه کرد: نشست کاریکاتور به مثابه رسانه پژوهش اجتماعی با حضور الهام دزفولیان پژوهشگر حوزه کاریکاتور در 9 اسفند و نشست کارکردهای اجتماعی کاریکاتور و تأملی معناشناختی در باب چیستی آن با دعوت از حمیدرضا شعیری عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران 14 اسفند در تالار مهرعلیزاده دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.