برتری تهرانی‌ها در پیکار انتخابی تیم ملی کاتای تیمی بانوان

در پایان انتخابی تیم ملی کاتای بانوان برای حضور در اردوی تیم ملی 3 تیم تهرانی با کسب بیشترین امتیاز، موفق به کسب جایگاه اول تا سوم شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، پیکارهای انتخابی تیم ملی کاتای تیمی بانوان در حالی عصر دیروز در سالن شهید کبگانیان تهران به پایان رسید که 5 تیم برتر با اجرای 4 دور کاتا و کسب امتیاز از داوران، جایگاه اول تا پنجم این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

در پایان این پیکارها، تیم تهران متشکل از الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده با 147.5 امتیاز در رده اول قرار گرفتند. یکی دیگر از تیم های تهرانی با ترکیب پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهری یزدانی موفق به کسب 146.5 امتیاز شدند و جایگاه دوم را به خود اختصاص دادند و تیم زکیه رحمانی، صبا روشن قیاس و نرگس حوری آبادی از تهران با 145.4 امتیاز در جایگاه سوم ایستادند.

تیم اصفهان (مریم کریمی، سعیده جاوری و نوشین خلفیان) و تیم البرز (زهرا سادات قطب زاده، مهسا باقری و زینب شنوایی) به ترتیب با 142 و 141.9 امتیاز چهارم و پنجم شدند.

تیم های برتر این رقابتها برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان و مسابقات قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان به اردوی تیم ملی فراخوانده می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار