سرپرست تيم کاراته شركت توسعه و نوآورى شهر:

در نخستین حضورمان در سوپرلیگ کاراته شگفتی ساز می شویم

عبدالحسينى گفت: در حال حاضر در صدر گروه 2 بوده و صعود خود را به مرحله نيمه نهايى سوپرلیگ کاراته مسجل كرده ایم.

مهدى عبدالحسينى سرپرست تيم کاراته شركت توسعه و نوآورى شهر در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد رقابت های سوپرلیگ کاراته گفت:  تيم شركت توسعه و نوآورى شهر امسال براى نخستین بار در سوپرليگ كارته كشور شركت داشته و تا اينجا توانسته با حمايت هاى مسئولين اين شركت و سرمربیگری محمد ابراهيم توپا اسفنديارى و با بهره گيرى از كاراته كاهاى ملى پوش و با انگيزه و جوان در اين دوره از مسابقات شركت عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در صدر گروه 2 بوده و صعود خود را به مرحله نيمه نهايى سوپرلیگ کاراته مسجل كرده ایم.

عبدالحسینی افزود: به احتمال فراوان در مرحله نيمه نهايى به مناطق نفت خير جنوب  بر خواهيم خورد كه در صورت برد و صعود به فينال، در نخستین حضور شگفتى ساز خواهيم شد. 

وی عامل اصلی موفقیت این تیم در رقابت های سوپر لیگ کاراته را استفاده از کادر فنی مجرب و با انگیزه عنوان کرد و گفت: جاويد احمدی بعنوان كمك مربی در بخش كوميته، اميرياری و احد شاهين در بخش کاتا و مرجانی در بخش بدنسازی، هدایت بازیکنان این تیم را بر عهده دارند.

عبدالحسینی در رابطه با محل برگزارى مسابقات سوپرلیگ کاراته اظهار داشت: مسابقات این هفته در سالن غدیر برگزار شد که مناسب برگزاری سوپرلیگ کاراته نیست.

وی ادامه داد: فدراسيون كاراته سالن مناسبى در اختيار ندارد و با توجه به راهيابى این رشته به المپيك امیدوارم مسئولین ورزش کشور فکری به حال این رشته پرطرفدار کنند تا بیش از پیش شاهد موفقیت های ورزشکاران این رشته در میادین آسیایی و جهانی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار