مشهد؛

برگزاری «نمایشگاه کتاب ریحانه» از فاطمیه تا میلاد حضرت زهرا(س)

همزمان با ایام فاطمیه تا میلاد حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر نمایشگاه کتاب ریحانه با محوریت عرضه و نمایش کتب و آثار فاطمی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: در این نمایشگاه ۲۰۰ عنوان کتاب در کلیه حوزه‌های مرتبط با سبک و سیره حضرت زهرا (س) برای علاقه‌مندان عرضه شده است.

وی افزود: آثار عرضه شده در «نمایشگاه کتاب ریحانه» با تخفیف ۳۰ درصد در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعاتی مانند شخصیت، زندگانی، باورها، عقاید و سیره حضرت فاطمه (س) برای مطالعه و بازشناسی دقیق‌تر زندگانی این بانوی پرهیزگار با دقت نظر ویژه انتخاب و در معرض دید عموم مخاطبان قرار گرفته شده است.

سعیدی افزود: در کنار آثار و کتاب‌های منتشر شده از سایر ناشران با موضوع حضرت زهرا (س)، تعدادی اسناد و مدارک با موضوع عفاف و حجاب و همچنین تابلوهای هنری با این موضوع توسط سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در این نمایشگاه عرضه می‌گردد.

«نمایشگاه کتاب ریحانه» از ساعات ۹ الی ۲۱ در محل فروشگاه مرکزی انتشارات آستان قدس رضوی واقع در مشهد، خیابان امام خمینی (ره)، روبروی باغ ملی برپا و پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام//ف. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.