دستگیری سارق اینترنتی در تلگرام

سارق اینترنتی در شبکه اجتماعی تلگرام دستگیر شد.

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان قصد کلاهبرداری300 میلیون ریالی از وی را داشت ، خبر داد .

وی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی مبنی بر این که فردی ناشناس با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه اجتماعی تلگرام موجب سلب آسایش وی شده است ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه ، متهم که با تهدید شاکی 300 میلیون ریال از وی مطالبه کرده بود توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و ضمن با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد .

سرهنگ جعفری ادامه داد : متهم که از بستگان نزدیک شاکی بود در اظهارات خود عنوان داشت ؛ به دلیل اختلافات شخصی و مالی با شاکی اقدام به تهدید وی در شبکه اجتماعی تلگرام کرده بود .

فرمانده انتظامی بابل در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد ، از شهروندان خواستاز نگهداری اطلاعات و تصاویر خصوصی در گوشی تلفن همراه و بارگذاری آن در شبکه های اجتماعی خودداری کنند و در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا پلیس فتا اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.