کرمان؛

كشف 467 كيلو مواد مخدر و دستگیری 5 قاچاقچی درکرمان

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از كشف 467 كيلوگرم مواد مخدر و دستگیری پنج قاچاقچی در دو عمليات توسط ماموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان٬ سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پليسی از انتقال مواد مخدر از محورهای شرقی استان به مركز استان با خبر شدند.

وی در تشريح عمليات اول افزود : مأموران انتظامی بخش گلباف این فرماندهی حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در محور جوشان- گلباف به يك دستگاه خودرو سواری پيكان مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان خاطر نشان کرد : مأموران در بازرسی از اين خودرو موفق شدند 99 کيلوگرم حشيش را كه در بدنه خودرو جاساز شده بود كشف و در این راستا دو قاچاقچی را دستگیر کنند.

روانبخش در خصوص عمليات دوم بيان داشت: ماموران انتظامی بخش راين نیز با کار اطلاعاتی از حمل و جابجايی مواد مخدر به وسيله يك دستگاه خودرو كاپرا در اطراف بخش راین آگاه شدند.

وی در ادامه تصریح کرد :ماموران با گشت زنی های هدفمند موفق شدند،خودرو كاپرا را که در حوالی رودخانه ای بدون سرنشین متوقف شده بود،شناسايی كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان،افزود: ماموران انتظامی با تحت نظر قرار دادن خودرو به محض مراجعه قاچاقچیان ، در عملیاتی غافلگیرانه سه قاچاقچی را دستگیر و در بازرسی از خودرو 368 كيلوگرم ترياك را کشف كردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار