رئیس هیات وزنه برداری خوزستان:

تیم ملی جوانان در مسابقات جام فجر به روی تخته می رود

قریشی گفت: تیم ملی بزرگسالان به صلاحدید سرمربی در مسابقات جام فجر حضور نخواهد داشت.

سید علیرضا قریشی گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این مسابقات تیم ملی جوانان جایگزین تیم ملی بزرگسالان کشور خواهد بود و تیم منتخب خوزستان نیز دیگر نماینده ایرانی حاضر در رقابت های جام فجر است. برنامه تمرینی و زمانبندی مدون تیم ملی بزرگسالان و صلاحدید سرمربی این تصمیم را مشخص کرده است.

وی افزود: مهمانان خارجی حاضر در این رقابت ها که حدود 100 نفر می باشند در هتل 90 اتاقه نفت واقع در نیوساید اسکان پیدا می کنند، همچنین سالن چند منظوره امام رضا شهرک نفت به عنوان محل برگزاری مسابقات در دست آماده سازی است.همچنین بولتن مسابقات که از اهمیت ویژه ای برخوردار است در دست آماده سازی است، اگرچه هنوز مشکلاتی در روند کار وجود دارد اما جای هیچ نگرانی نیست و کارها در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید.

وی از برگزاری اردوی تیم منتخب خوزستان جهت حضور مقتدر در مسابقات خبر داد و گفت: تیم منتخب استان از روز هفتم اسفندماه در ورزشگاه نفت وارد اردو می شود و امیدواریم کار خود را با جدیت انجام داده و در این رقابت‌ها از نام وزنه برداری خوزستان دفاع کنند. قرار است روز دوشنبه آنتی دوپینگ پلیس از ناتو به اهواز سفر کند و از وزنه برداران تیم منتخب استان نمونه برداری کند.تاکنون حضور 15 تیم خارجی قطعی شده است همچنین تیم ملی جوانان و تیم منتخب خوزستان دو نماینده ایرانی حاضر در مسابقات هستند. دومین دوره رقابت های بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر 19 تا 24 اسفندماه به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار