همدان؛

رادیو مسافر همراه مسافران نوروزی در همدان

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان از اجرای برنامه ی جدید رادیویی با عنوان "رادیومسافر" در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین میسر با اشاره به اینکه امسال برنامه های متنوعی در پخش صدا وسیما همدان درنظر گرفته شده است  افزود: برنامه رادیو مسافر با هدف همراهی و اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی در این ایام برنامه‌ریزی شده‌ است.
 
میسر افزود:این برنامه با معرفی مکان‌های گردشگری، آب و هوا، خدمات رسانی در ایام نوروز همراه مسافران نوروزی خواهد بود تا اوقات خوشی را در استان همدان تجربه کنند.
 
مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان همدان با اشاره به دیگر تولیدات رادیویی مرکز همدان تصریح کرد: برنامه تعاملی رادیو محله از جمله برنامه‌های نوروزی است که با هدف انعکاس پیام‌ها و دیدگاه‌های شنوندگان و هم‌استانی‌های عزیز از رادیوی استان طراحی و برنامه‌ریزی شده همچنین از دیگر برنامه‌های ویژه صدا در این ایام می‌توان برنامه تحویل آرزوها، قند و عسل، دال خنده و نمایش دختران اشاره کرد.
 
وی ادامه داد:شبکه همدان در بخش سیما نیز برنامه‌‌های متنوعی در دست پخش دارد که‌ از آن جمله می‌توان به برنامه‌ سال تحویل اشاره کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: برنامه ایوان الوند در زمان تحویل سال و  شب‌های ایام نوروز میهمان منزل هم‌استانی‌ها خواهد بود که‌ با رویکرد بررسی آداب، سنن و آیین نوروز در استان و نیز آیتم‌های طنز و شاد تهیه و تولید شده‌است.

وی افزود:مستند امپراطوری سنجاب‌ها ‌عنوان دیگر برنامه مستند این مرکز در ایام نوروز است که‌ با هدف معرفی مناطق گردشگری و حیات وحش استان تهیه شده است و ازتولیدات فاخر مرکز همدان محسوب می شود.
 
انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.