قاضی: تیم های لیگ برتر از کناره گیری نفت آسیب می دیدند/ با قدرت مقابل پرسپولیس حاضر می شویم

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: کناره گیری ما از لیگ برتر به سایر تیم ها آسیب می زند و شک نکنید با قدرت به مصاف پرسپولس می رویم.

محمد قاضی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره نشست بازیکنان و مربیان تیم نفت تهران با رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: صبح امروز برای اعتراض به مشکلات مالی خود در تیم نفت تهران به فدراسیون فوتبال آمدیم و خوشبختانه نشست خوبی با مهدی تاج داشتیم.

وی درمورد احتمال کناره گیری تیم نفت از رقابت های لیگ برتر گفت: به هیچ وجه چنین موضوعی صحت ندارد چراکه ما در لیگ برتر به میدان می رویم و سایر تیم ها از کناره گیری نفت ضربه می بینند. به هر حال از امروز در تمرینات نفت شرکت می کنیم و امیدوارم مسئولان باشگاه تدبیری به خرج دهند که با قدرت مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای آتی با تزریق بودجه به تیم نفت، تکلیف ما مشخص می شود. با تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته ایم و در جام حذفی هم به فینال رسیدیم. شک نکنید اگر مسئولان باشگاه از ما حمایت کنند به روند نتیجه گیری خوب نفت ادامه می دهیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
سال قبل هم روز قبل از بازی نفت با پرسپولیس به این تیم از طرف سازمان لیگ کمک شد، چرا هر وقت با پرسپولیس بازی دارند کمک ها انجام میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار