نشست مهم برای رفع مشکلات مالی نفتی ها برگزار شد

ابهام برای حضور شاگردان دایی در فدراسیون فوتبال

مسئولان باشگاه نفت تهران نشست مهمی را برای رفع مشکلات مالی این تیم برگزار کرده اند که این امر می تواند مانع از حضور شاگردان علی دایی در فدراسیون فوتبال شود.

ابهام برای حضور شاگردان دایی در فدراسیون فوتبالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران که به دلیل مشکلات مالی پنج روز است با وجود حضور در محل تمرینات این تیم از انجام تمرین خودداری می کنند، قرار گذاشته اند اگر تا صبح فردا خبری از پرداخت مطالبات خود دریافت نکردند به فدراسیون فوتبال بروند و در صحبت با مهدی تاج این موضوع را پیگیری کنند.

برهمین اساس مسئولان باشگاه نفت برای رفع مشکلات این تیم و جلوگیری از حضور بازیکنان در فدراسیون فوتبال، امشب نشست مهمی برگزار کرده اند و قرار است با بررسی مسائل مالی برای پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد اعضای تیم به جمع بندی برسند.

تاکنون خروجی خاصی از این نشست بیرون نیامده اما به نظر می رسد باشگاه نفت تهدید بازیکنان را جدی گرفته و به هرشکلی قصد دارد مانع تحصن صبح فردای آن ها در مقابل فدراسیون فوتبال شود.

درصورتی که مسئولان باشگاه نفت بتوانند بخشی از مشکلات این تیم را حل کنند، شاگردان علی دایی از فردا تمرینات خود را برای دیدار با پرسپولیس آغاز می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار