سازندگان «فرمانده» سراغ «ضد گلوله» رفتند

مستند مسابقه «ضد گلوله» جدیدترین محصول خانه مستند انقلاب اسلامی است که چند روز قبل ضبط آن در شهرک سینمایی دفاع مقدس آغاز شده است.

سازندگان «فرمانده» سراغ «ضد گلوله» رفتند
به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج؛ مستند مسابقه «ضد گلوله» جدیدترین محصول خانه مستند انقلاب اسلامی است که چند روز قبل ضبط آن در شهرک سینمایی دفاع مقدس آغاز شده است. این مستند مسابقه که بعد از پخش مسابقه «فرمانده» از شبکه های مختلف سیما، توسط تیم سازنده آن مستند مسابقه موفق ساخته می شود، با تغییر در مراحل و ترکیب برنامه تلاش کرده ارتباط مناسبی با مخاطبان برقرار کند و در حین برنامه، جنبه آموزشی نیز برای علاقه‌مندان لحاظ گردد.
 
مهدی ماهان کارگردان مستند مسابقه «ضد گلوله»، مبدأ حرکت برای ساخت این مستند مسابقه را تجربه موفق «فرمانده» دانست و گفت: پس از بازخورد مثبتی که از مستند مسابقه «فرمانده» داشتیم، این ایده به ذهنمان آمد که با لحاظ کردن تغییراتی در مراحل مختلف «فرمانده»، یک مستند مسابقه جدید بسازیم که مراحل کوتاه تر و فرآیند تولید سبک‌تری داشته باشد و امکان تهیه و تولید چند فصل مختلف از آن در یک بازه زمانی کوتاه تر مقدور گردد.
 
ماهان ادامه داد: تیم طراح مسابقه با استفاده از تجربه مسابقه «فرمانده»، پنج بخش مختلف را طراحی کرد که در آن شرکت کننده ها در دو گروه 5 نفره با استفاده از سامانه های لیزری به عنوان سلاح با یکدیگر رقابت می کنند. در پایان مسابقه نیز یک نفر که هم از لحاظ تعداد تیر شلیک شده و هم از لحاظ هدف گیری نسبت به سایرین موفق تر بوده است، به عنوان برنده مسابقه انتخاب می شود.
 
این کارگردان تلویزیون با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای تهیه 10 فصل از این مستند مسابقه، گفت: تا 15 اسفند ماه، دو فصل از این مسابقه با حضور 20 شرکت کننده در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری می شود و کار برای مدت کوتاهی متوقف شده و از اواخر خرداد ماه سال 96، هشت فصل دیگر نیز فیلمبرداری می شود. در نهایت نفرات برتر هر ده فصل در یک مسابقه نهایی به رقابت با یکدیگر می پردازند.
 
ماهان در پایان به نحوه انتخاب کردن داوطلبان شرکت در مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: برای انتخاب داوطلبان شرکت در برنامه با انتشار آگهی در فضای مجازی، حدود 500 نفر فرم‌های مربوطه را پر کردند و از آنها خواسته شد که توانایی های خود را به صورت فایل های ویدئویی برای تیم گزینش ارسال کنند و در پایان نیز 100 نفر برای مصاحبه حضوری دعوت و از میان آنها، 20 نفر برای شرکت در مسابقه انتخاب شدند.
 
گفتنی است؛ مستند مسابقه «ضد گلوله» به تهیه کنندگی حسین افشار و کارگردانی مشترک مهدی ماهان و مجید عزیزی در خانه مستند انقلاب اسلامی در حال تهیه و تولید است و از تیر ماه سال 96 از شبکه های مختلف سیما به نمایش در می آید.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام وخسته نباشید بسیار برنامه خوبی سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۱۷:۵۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
سلام و خسته نباشید می گم
بازی خوبه اما از نظر ساختاری مشکل داره
من چهار سال پیش این ایده رو داشتم اما خب پولش رو نداشتم و حمایت کننده نداشتم
اگر مایل باشن می تونم ساختار ایده های خودم رو بهشون بدم تا از نظر هیجان و زیبایی بیشتری داشته باشه و البته بدون شک شرکت کنندگان بازی هم زیاد تر میشن
آخرین اخبار