برگزاری دومین جشنواره نوجوان خوارزمی در بردخون

دومین جشنواره نوجوان خوارزمی در بردخون با حضور هشت گروه و با حضور مسوولان این شهر برگزار شد.

برگزاری دومین جشنواره نوجوان خوارزمی در بردخونبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون عصر دوشنبه در این آیین اظهار داشت: هدف از اجرای این جشنواره‌ها دانشمندپروری است تا استعدادها و خلاقیت دانش آموزان کشف شود و برای اداره کشور در آینده آماده شوند. تقویت روحیه خودباوری و رقابت در مدارس، افزایش توانایی‌ها و انجام کار عملی و کسب تخصص در این جشنواره حاصل می شود که امیدواریم دانش آموزان شرکت کننده خود را برای کارهای بزرگ و افتخارآمیز آماده کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با محور فعالیت‌های آزمایشگاهی در منطقه صورت می گیرد، اضافه کرد: تلاش کرده‌ایم امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی در مدارس افزایش یابد و آزمایشگاه‌ها را به سطح ایده آل برسانیم که بر این اساس تاکنون آزمایشگاه مدارس نرجس و دانش را تجهیز کرده‌ایم و سایر مدارس نیز تجهیز خواهد شد. هفته آینده نیز شاهد برگزاری جشنواره خوارزمی در زمینه محورهای زبان و ادبیات فارسی، دست‌سازه‌ها، پژوهش و تحقیق و ایفای نقش زبان خارجی در منطقه خواهیم بود.

دبیر جشنواره نیز گفت: سومین جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور ۸ گروه متشکل از ۱۶ نفر برگزار شد که یک گروه دونفره به منظور شرکت در مرحله استانی در اردیبهشت۹۶ انتخاب می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.