شهردار بردخون خبر داد؛

بازسازی خانه مفتون در بردخون

شهردار بردخون گفت با بیان این که مفتون بردخونی فعالیت زیادی در زمان خود داشته، گفت: آماده بازسازی خانه مفتون در بردخون هستیم.

بازسازی خانه مفتون در بردخونبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم درویشی ظهر شنبه در نشست ادبی مفتون اظهار داشت: در حد توان برای جانمایی و بازسازی خانه مفتون در شهر بردخون آماده هستیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با همکاری ادارات به‌ویژه شورای اسلامی تندیس شاعر عزیز مفتون بردخونی در بردخون نصب شود و در اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری مشارکت کنیم. برای چاپ کتاب شاعران جوان بردخونی حمایت می کنیم و در فعالیت هایی که در پیشرفت بردخون مؤثر است مشارکت خواهیم کرد.

یکی از اساتید دانشگاه نیز گفت: بیشتر شهرها روزی را به نام خود انتخاب کرده‌اند که با وجود قدمت درخشان تاریخی  و پیشینه منطقه می توان روزی را به نام بردخون تعیین کرد.

مجید عابدی افزود: مفتون بردخونی فعالیت زیادی در زمان خود داشته اما در مقایسه با فایز عملکرد کمتری دارد هرچند که مقایسه این دو منصفانه نیست. مفتون بردخونی نسبت به ادبیات و تاریخ آگاهی خوبی داشته که نشان از مطالعه گسترده وی در زمینه‌های مختلف داشته است.

عابدی با اشاره به اینکه نامگذاری روز بردخون و مفتون با هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد، افزود: در نشست هم اندیشی تعدادی از مسئولان بخش با استاندار، مدیریت ارشد استان قول تعمیر و بازسازی خانه مفتون در روستای کورک داد اما پس از چند ماه هنوز این وعده محقق نشده است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.