شهنازی: برنامه محوری جزء ویژگی های فدراسیون دوومیدانی است

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: برنامه محوری جزء ویژگی های فدراسیون دوومیدانی است و امید زیادی به موفقیت این رشته در بازی های آسیایی جاکارتا داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شاهرخ شهنازی در مجمع سالانه فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: همدلی مجمع فدراسیون دوومیدانی بزرگ ترین مزیت این مجمع است و این موضوع نوید روزهای بهتری را می دهد. برنامه محوری و تلاش برای استفاده از امکانات، 2 ویژگی بارز فدراسیون دوومیدانی است.

وی افزود: به یاد دارم در مجمع انتخاباتی این فدراسیون مباحث زیادی روی تامین منابع مالی مطرح شد اما این کار به تنهایی انجام نمی شود و کمیته ملی المپیک در راه فراهم شدن امکانات مالی از مجموعه فدراسیون دوومیدانی حمایت می کند. برای بازی های آسیایی 2018 اندونزی به این رشته امید زیادی داریم و فکر می کنم در آن رقابت ها تعهد خود را به نمایش می گذارد.

شهنازی در پایان خاطر نشان کرد: تعامل خوبی با فدراسیون دوومیدانی داریم و خوشحالم که این هماهنگی بین دستگاه های ورزش کشور با حضور سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان بیشتر شده است. مطمئن باشید تحولات اخیر ورزش کشور در ماه های آتی تاثیر خود را در دوومیدانی نشان می دهد و این ورزش مدال آور روزهای موفقی را پیش رو دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار