غیاثی:

پرداخت تنها 2 سکه توهین به ورزشکاران است/مسئولان به مربیان صدقه می دهند!

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی گفت: به نظر من اگر چنین پاداش هایی به مربیان پرداخت نشود بهتر است تا اینکه با پرداخت ناچیز تنها 2 سکه به آنان توهین شود.

تیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد پاداش ناچیز رئیس جمهور به مربیان تمام رشته ها بیان کرد: همواره مربیان تمام رشته ها مورد بی مهری مسئولان قرار می گیرند، از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که از سالیان دور آشنایی نزدیکی با وی دارم عاجزانه از او درخواست دارم یک نگاه ویژه ای به مربیان داشته باشد.

وی افزود: پس از 55 سال قدمت به ورزش کشور و کسب مدال های متعدد آسیایی و بین المللی در این چند دهه متاسفانه مسئولان برای مربیان زحمت کش جامعه ارزش چندانی قائل نمی شوند.چطور می شود پاداش ورزشکاری که با جان و دل برای اهتزاز پرچم کشورش تلاش کرده است،تنها 2 سکه باشد.

غیاثی در ادامه تصریح کرد: به نظر من اگر چنین پاداش هایی به مربیان پرداخت نشود بهتر است تا اینکه با پرداخت ناچیز تنها 2 سکه به آنان توهین شود.

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی گفت:در مسابقات المپیک لندن،المپیک مونیخ
و بازی های آسیایی گوانگژو چنین بلایی نیز بر سر من آمد و پاداش بسیار ناچیزی به من تعلق گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد:من به مسئولان ورزش کشور توصیه می کنم از پرداخت چنین پاداش هایی صرف نظر کنند زیرا این جوایز در شان و شخصیت ورزشکاران نیست و بیشتر شبیه به صدقه است،ازطرفی مسئولان صندوق حمایت از پیشکسوتان در ماه حقوق ناچیزی را به مربیان پرداخت می کنند که این موضوع باعث دلخوری شدید مربیان زحمت کش کشورمان شده است و معتقدم میزان این حقوق ها باید افزایش یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار